Afbud til Ribe ?
Fra : Gitte Sacala Eriksen

Dato : 31-08-02 20:31

Hej

Da jeg ved at nogen af jer skal til Ribe, ville jeg høre om der var nogen
der evt. kunne melde afbud for mig eller fortælle hvor jeg evt. kan ringe
hen.

Jeg ved godt at det er meget sent, men vi er lige kommet hjem fra sygehuset
her til aften.

Linea (min datter) fik det dårligt onsdag nat og vi kom på sygehuset i
Aalborg, hvor vi blev overflyttet til Skejby, desværre er der nu pt. ikke
andet at gøre in justerer medicinen og vente på et nyt hjerte, så vi har
ikke energi til udstillingen i morgen, da det har været nogle hårde dage og
Linea er selv sagt ikke ok, lige nu.

Håber nogen kan hjælpe.

VH
Gitte

Fra : Ann K.

Dato : 31-08-02 20:45

Hej Gitte.
Kender absolut intet til afmelding til katteudstilling...
Men jeg kan da have stor medfølelse og sympati for en familie som jeres!
Alle gode tanker til dig og din datter...
Mvh Ann

Fra : marianne hellemose

Dato : 31-08-02 21:14

Hej Gitte
Jeg tror ikke at et er nødvendigt at ringe, når du ikke
kommer til indchecket bliver katten bare noteret som
ikke kommet, de ændre jo alligevel ikke på noget.

Knus og mange tanker

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : AEK

Dato : 31-08-02 20:57

"Gitte Sacala Eriksen" <DKSACALA@mail.dk> skrev i en meddelelse > Hej
> Da jeg ved at nogen af jer skal til Ribe, ville jeg høre om der var nogen
> der evt. kunne melde afbud for mig eller fortælle hvor jeg evt. kan ringe
> hen.

Hej Gitte !

Jeg tager måske til Ribe som tilskuer. Og hvis ingen kan hjælpe dig med råd
m.m. - så skal jeg gerne kontakte nogen på stedet og melde afbud.
Aner ikke en dyt om, hvordan det foregår - men de taler vel også dansk...*S*

> [...]
> andet at gøre in justerer medicinen og vente på et nyt hjerte, så vi har
> ikke energi til udstillingen i morgen, da det har været nogle hårde dage

Det gør mig ondt at høre. Al mulig held og lykke.

I andre , som kommer - hvordan har I aftalt at kunne " kende " hinanden ?
Med den sædvanlige mus......?

/ Anya.

Fra : Bente Jepsen

Dato : 31-08-02 22:47

> I andre , som kommer - hvordan har I aftalt at kunne " kende " hinanden ?
> Med den sædvanlige mus......?

Hej Anya.

Jeg har ikke hørt fra så forfærdelig mange der kommer, som har aftalt
noget overhovedet, så det blir´ vist lidt tilfældigt, hvem der mødes.
Jeg skal prøve om jeg kan finde en mus og en sikkerhedsnål.

Bente

Fra : AEK

Dato : 31-08-02 22:57

< Hej Anya.
> Jeg har ikke hørt fra så forfærdelig mange der kommer, som har aftalt
> noget overhovedet, så det blir´ vist lidt tilfældigt, hvem der mødes.
> Jeg skal prøve om jeg kan finde en mus og en sikkerhedsnål.

Manden har netop fundet en sikkerhedsnål til mig - og musen låner jeg af
rødderne.
Om ikke andet , kan jeg kendes på, at jeg i dag har fået en " kæmpe "
myggestik på min højre kind !!!!

Jeg regner med at være der ca. ved 10.30 tiden.

Anya.

Fra : Bente Jepsen

Dato : 31-08-02 23:09

> Jeg regner med at være der ca. ved 10.30 tiden.

Det er også ca. deromkring jeg regner med at være der, så fint nok.
Bente

Fra : Kate

Dato : 01-09-02 00:16

Hej Gitte

Aner intet om katteudstillinger da jeg kun har været gæst, men jeg
håber bestemt at jeres lille pige hurtigt får et nyt hjerte så hun kan
få det godt.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Gitte Sacala Eriksen

Dato : 01-09-02 07:09

Hej

Tak for jeres medfølelse i en svær tid.

Har fået bekræftet at når katten ikke kommer til indcheck så er det noteret,
så den ikke bliver kaldt op.

VH
Gitte

Ps. Håber I får en dejlig dag dernede

Fra : Inger Kaya

Dato : 01-09-02 08:25

Hej Gitte

De dybeste medføelser går til Jer og jeres lille pige.
Håber hun snart får et nyt hjerte og bliver okay igen.
Jeg ved det er en hård tid nu og vil også være det til hun er vel ud
på den anden side af operationen. Men må den gode vind være på jeres
side. Bliv ved at tænke possititvt og tro på det nok skal lykkedes.
Held og lykke med det.

/ Inger Kaya

Fra : Bente Jepsen

Dato : 01-09-02 08:32

Hej Gitte.

Også den dybeste medfølelse med jer og Linea fra mig. Det er en svær
situation, når man ikke ved hvor længe man skal vente.

Jeg håber den kampagne der bliver sat igang nu angående organdonation
medfører, at der bliver rigtig mange der tænker sig grundigt om og bliver
meldt til donorregisteret, for som regel vil de fleste jo gerne have et nyt
organ ved behov, men er knap så villig når det kommer til at give.

Håber medicineringen kan holde hende nogenlunde frisk til der er et nyt
hjerte til hende.

Mange hilsner
Bente

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 01-09-02 09:32

Hejsa Gitte
Min dybeste medfølelse til jer.
der er intet værre her i verden end når der sker vores børn noget.
Jeg håber der snart kommer et hjerte til hende

Hilsen Sanne