Ericsson GA628
Fra : Olsen

Dato : 31-08-02 20:14

Ericsson GA628.

Hvordan sletter man visse numre i telefonbogen ?

Fra : Fischer

Dato : 01-09-02 06:53

> Ericsson GA628.
> Hvordan sletter man visse numre i telefonbogen ?

Det er et par år siden jeg havde sådan en.

Jeg mener bare du skal finde det pågældende nummer i telefonbogen og holde
CLR nede i 2 sekunder.

*Fischer

Fra : Olsen

Dato : 01-09-02 09:04

"Fischer" <express@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Det er et par år siden jeg havde sådan en.
>
> Jeg mener bare du skal finde det pågældende nummer i telefonbogen og holde
> CLR nede i 2 sekunder.

OK..vil prøve..

Ivørigt ER den en halvgammel sag med 1 linjes tekst-display,
men kvaliteten af både apparat + lyd er ganske høj synes jeg.
Og sålænge den kan sms'e, har telefonbog, hurtigvalg og et
par andre småting, så synes jeg det er ok til prisen af en 50,-'er..

Størrelsen fejler heller intet...ganske lille og ligger perfekt i hånden.

MVH