Så kom Mowgli endeligt
Fra : Kate

Dato : 31-08-02 20:12

Bare en lille kort.....Jeg skal jo kigge på min lille nye
superspinnende kælepot
Vi kom hjem lige før halv fire. Mowgli sagde ikke en lyd på vejen fra
Skælskør, men lige så snart jeg havde sat transportkassen gav han lyd
fra sig. Alle tre katte snusede kort til kassen og gik. Jeg tog så
kassen med i køkkenet og lukkede ham ud. Han gik straks ind i stuen og
mødte Lante. De hvæsede lidt af hinanden og mere skete der ikke. Så fik
han øje på Joey under sofaen, det gik der meget langt tid med. Jeg tror
nok Mowgli syntes at det da var en fascinerende fætter, Joey var ikke
helt enig i den betragtning. Senere opdage Mowgli så Mathilde i sit
bur, hun blev stiktosset over ham og han var vildt interesseret. Efter
en god time var han dog træt den lille og kom op til mig i sofaen, hvor
vi faktisk har ligget og små snuet indtil for en times tid siden. Så
skulle han på bakken og fandt uden besvær en på toilettet selvom jeg
faktisk havde anvist ham en i køkkenet Han hjalp så lige med at
rense bakker, og myrdede toiletbørsten.
Nøj, hvor er han altså sød
Lante ved ikke helt hvad han skal mene, men jeg har fået overbevist ham
om at jeg stadig elsker ham på trods af Mowgli.
Sofie har fået langet Mowgli en lussing, hun valgte selvfølgelig at
komme ind i stuen lige som han fik fræs. De mødtes i vindueskarmen og
ingen af dem brød sig særligt om det så begge hvæsede og da han
knurrede fortrak hun ind i soveværelset.
Lige nu leger Mowgli med et tøjdyr i snor som Denise gav Lante til
kattetræffet i starten af året
Mere senere.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : marianne hellemose

Dato : 31-08-02 21:10

Jamen hvor dejligt, jeg er sikker på at Mowgli og Lante
nok skal blive bedste "skal vi lave ulykker" venner, og
jeg holder med Mowgli Joey og Mathilde er nogle
underlige "katte" lavbenede og langørede *GG*

Tillykke med ham

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : AEK

Dato : 31-08-02 21:16

"Kate" <joeyREMOVE@oliwer.dk> skrev i en meddelelse

< Mowgli sagde ikke en lyd på vejen fra Skælskør,
Han er vel opdraget ! *G*

<Han gik straks ind i stuen og mødte Lante. De hvæsede lidt af hinanden og
mere skete der ikke.
De fik sig vel en mandfolkesludder !

..> Senere opdage Mowgli så Mathilde i sit bur, hun blev stiktosset over ham
og han var vildt interesseret.
" Kvinder "....Og typisk " mænd " at blive vildt interesseret så......

<Han hjalp så lige med at rense bakker, og myrdede toiletbørsten. Nøj, hvor
er han altså sød
Hæ hæ, så er tonen lagt. Toiletbørster bliver fremover MYRDET !

> [...]
ind i stuen lige som han fik fræs. De mødtes i vindueskarmen og
> ingen af dem brød sig særligt om det så begge hvæsede og da han knurrede
Så fik Sofie lige " pisset " af...*LOL*

/ Anya ( Som synes, at Kate har godt af, at der er kommet en rod i huset
! ).

Fra : Kate

Dato : 31-08-02 22:37

"AEK" <5678@jubiipost.dk> wrote in

> / Anya ( Som synes, at Kate har godt af, at der er kommet en rod i
> huset ! ).

Hæhæ, ja jeg kan godt mærke det er mange år siden jeg havde en killing
sidst, men det går over al forventning. Bare det at han allerede kommer
til mig for at nusse er jo superskønt. Og så spinder han så højt som en
damptromle lige så snart jeg rører ham.
Jeg har altså besluttet mig for at der må være lidt orientaler i ham
langt ude. Han har lidt langt snudeparti og så har han skrå øjne.
Før lå han på min mave i sofaen og fik øje på Johan helt inde i sengen
og begyndte at knurre af ham *fnis* der er nok 3-4 meter i mellem.
Johan tog det nu med ophøjet ro. Dog vil han absolut ikke i nærheden af
Mowgli, men det kommer forhåbentligt. Lante har været mere end
eksemplarisk indtil nu så jeg er fortrøstningsfuld at de to nok skal
finde en god løsning
Jeps, Marianne, Mowgli synes vist også kaninerne er nogle mærkelige
størrelser, men han er slet ikke bange for dem som Lante var da han
flyttede ind. Det er nok ungdommens overmod

Fra : AEK

Dato : 31-08-02 23:01

Hej Kate !

Forresten : TILLYKKE med din bandit .
Han er utrolig yndig - dog ikke yndigere end Don Oscar ( Hvis du spørger
ham....).
Hvornår får vi nye billeder af ham ?

Da vi kom hjem i aften, havde vi en papkasse med .Efter gensynsglæden var
vel overstået, har Oscar lagt i den siden !

/ Anya.

Fra : Kate

Dato : 31-08-02 23:16

"AEK" <5678@jubiipost.dk> wrote in news:akre9v$1kp5hh$1@ID-
119019.news.dfncis.de:

> Hvornår får vi nye billeder af ham ?

Desværre har jeg jo ikke digitalkamera så først når der er nogle
billeder fremkaldt. Der var kun 4 billeder tilbage på den film der var
i kameraet og ikke flere på lager. I morgen må jeg jo så ud og finde en
film, jeg kan jo ikke vente helt til mandag med at tage billeder af
ham, vel?
Han har lige stået her bag min stol og kigget henover kaninafspærringen
og hvæst af Johan som ligger i sengen. Tihi, Johan kigger tilbage, men
rører sig ikke ud af flækken. Er meget spændt på fordelingen når jeg
går i seng

Fra : Sidse

Dato : 01-09-02 07:44

> Bare en lille kort.....Jeg skal jo kigge på min lille nye
> superspinnende kælepot

Hej Kate.

ja du kan også læse om min katteafhentning igår, under tråden uffes tragiske
skæbne og samson start på et bedre liv!

min samson spinder også som en damptromle, og han vil hele tiden være oppe!

knus fra sidse og samson
sidse@gsx.dk