tæppeleg :o)
Fra : Gidde

Dato : 20-02-01 14:27

Lige et lille legetip
Laban og Freja synes, at det er vældig morsomt, når jeg trækker et
tæpper rundt i lejligheden, som de så kan angribe og slæde på. Man tager
et stk. uldplaid eller andet tæppe og trækker det efter sig på gulvet.
Det fungerer rigtig godt på trægulv, og det ser vældig sjovt ud, når
katten stiller sig ovenpå og forsøger at dræbe tæppet, mens den altså
nærmest får sig en slædetur rundt i lejligheden.
Advarsel: hvis du bagefter kunne tænke dig at bruge tæppet i sofaen, så
kan det godt betale sig at støvsuge inden legen...det samler virkelig
nullermænd!
- Gitte

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 20-02-01 20:17

d. 20/02/01 14:27 skrev Gidde på gjlo98@hum.auc.dk i artiklen
3A927191.A212BE6@hum.auc.dk:

> og det ser vældig sjovt ud, når
> katten stiller sig ovenpå og forsøger at dræbe tæppet, mens den altså
> nærmest får sig en slædetur rundt i lejligheden.

Hej Gitte

Jeg kender godt systemet fra når jeg lægger rent på sengen Først fjerner
man dyner osv. På dette stadie sidder der to katte på lagenet og studerer
hvad jeg gør. Så begynder man at fjerne det lagen de sidder på - og så går
den vilde jagt for at dræbe lagenet under dem der pludselig er blevet
levende. Bagefter skal det nye på. Nu sidder kattene på madrassen og det nye
lagen kommer flyvende og lægger sig over hovedet på dem. Så det skal også
slås i hjel... Det tager sin tid at lægge rent på sengen på den måde - men
det er vældig underholdende
--
Mange hilsner fra Ann R

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 20-02-01 21:27

> [...]
> slås i hjel... Det tager sin tid at lægge rent på sengen på den måde - men

*LOL*
Ja den kender vi godt. Neo er også den ivrige jæger, når der lægges rent på
sengen.

Hilsen
Joan & Neo