Nogen her der kan få cheat kodes til at vi~
Fra : Rabbit

Dato : 31-08-02 17:37

Venligst

Rabbit

Fra : Niels Andersen

Dato : 01-09-02 07:58

Rabbit wrote in <3d70f096$0$27647$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:
> Venligst
>
> Rabbit

Det er altså noget rod at skrive hele sit indlæg i emne-feltet. :)

> Nogen her der kan få cheat kodes til at virke i Mechwarrior 4 Vengeance?
> Hvis ja, hvordan så?

Nu er det jo ikke nemt at vide hvilke instruktioner du følger.

Måske har du fundet en side med koder, men ingen instruktioner.

Her er der i hvert fald simple instruktioner:
http://snyd.dk/display/?id=2742

Skriv igen, hvis det ikke hjalp.

--
Mvh.
Niels Andersen

Snydekoder, tips, tricks og walkthroughs: http://snyd.dk

Fra : Rabbit

Dato : 01-09-02 18:28

> Det er altså noget rod at skrive hele sit indlæg i emne-feltet. :)

Ja, det kan du sådan set have ret i, sorry, :)

Ja, det er også de koder jeg bruger, men der sker intet. Så opdaterede jeg
til 2.0 NORDIC Version, det virkede heller ikke. Så opdaterede jeg til 3.0
men det hjalp heller ikke. Så jeg er sådan set spejlblank.

Bo

Fra : Niels Andersen

Dato : 01-09-02 19:25

Rabbit wrote in <3d724e3a$0$27698$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:
> Ja, det er også de koder jeg bruger, men der sker intet. Så opdaterede jeg
> til 2.0 NORDIC Version, det virkede heller ikke. Så opdaterede jeg til 3.0
> men det hjalp heller ikke. Så jeg er sådan set spejlblank.

Så kan jeg desværre ikke hjælpe dig. Jeg håber der er andre der kan.

Fra : Rabbit

Dato : 01-09-02 21:30

Tak, det håber jeg også, hehe

Go dag.