CAMPING MARINA DI VENEZIA
Fra : Hans

Dato : 31-08-02 15:59

Et par spørgsmål til ferien 2003 ! Jeg ved at det er tideligt men....

Kan nogen sige godt eller dårligt for denne plads:
http://www.marinadivenezia.it
Skal man bruge badehætte i poolen ?

Hans Jensen
Ford Focus 2,0 + Garmin GPS V

N 55' 29.170
E 12' 04.665
Læs mere om GPS her: http://www.gps-forum.dk/

Denne mail er scannet for virus af Norton

Fra : Preben Andersen

Dato : 31-08-02 16:44

"Hans" <hans.jensenNOSPAM@pc.dk> wrote in message

> Et par spørgsmål til ferien 2003 ! Jeg ved at det er tideligt men....
>
> Kan nogen sige godt eller dårligt for denne plads:
> http://www.marinadivenezia.it
> Skal man bruge badehætte i poolen ?

Det ser ikke meget ud til det på billederne fra hjemmesiden, men det kan jo
være "falsk" reklame.
I øvrigt er din signatur for lang, den må max.være 4 linier.

mvh
Preben

Fra : Jørgen sørensen

Dato : 01-09-02 10:09

dette er en stor plads med butiker og underholding god pool tæt på havnen
hvorfra man sejler til venedig hvar der for 4 år siden og var meget
tilfredse
mvh jbs

Fra : Gismo

Dato : 01-09-02 17:45

> Et par spørgsmål til ferien 2003 ! Jeg ved at det er tideligt men....
>
> Kan nogen sige godt eller dårligt for denne plads:
> [...]

Jeg vil da godt give et par bud.

FOR: Det er en kæmpe plads 700.000 kvm. med en lige så stor strand, hvor man
ikke ligger for tæt.
Der er ordnede forhold på pladsen, der skal være ro kl. 23.00.
d.v.s at musikken skal være slukket
det er stadig tilladt at sidde med gode venner og nyde noget vådt.
Pladsen bliver fejet hver dag og ser altid ren og pæn ud.
Toiletterne bliver gjort rent hele tiden, der 4 ansat til at
rengøre toiletterne fra klokken 7.00 til 19.00
de bliver desinficeret hver mandag.(Der er også pedal lokummer
hvis man er til det
Pladserne er rimelige store. Efter italienske forhold.

Der må grilles på pladserne. Man må cykle og køre på elektriske og
alm. løbehjul det er tilladt at køre med
radiostyret biler. denne spalte er noget jeg har ladet mig
fortælle er forbudt på union lido.

Til dig og naboen til den ene side + de to som boer på bagsiden af
jer er der strøm udtag (CCE) og vand 10 m ledning
er nok.

Imod: Der kunne godt sprøjtes lidt mere mod myg.
Der mangler sæbedispencer på toiletterne efter toilet besøg.
Pladsen p.g.a. sig størrelse nok lidt træg til at efterkomme
individuelle ønsker
JA.... man skal benytte de tåbelige badehatte. Køb nogle hjemme
fra det er umuligt at genkende sin børn da der
kun er 4 forskellige badehætter.
TYSKERNE.
PRISEN.................

Er der andre spørgsmål vil jeg gerne hjælpe.

Gismo.

Fra : Kaj Erik Olsen

Dato : 01-09-02 22:40

> JA.... man skal benytte de tåbelige badehatte. Køb nogle hjemme

Øhhh kan jeg ike lige få det uddybet, jeg er ny i cv branchen og udenlands
ture, men som jeg forstår det skal man så generelt bruge badehætte eller
hvad er kravet ? det lyder da skrup tosset i mine ører.

Så hellere skaldet en bruge den slags

Mvh
Kaj Erik Olsen

Fra : Gismo

Dato : 03-09-02 22:42

"Kaj Erik Olsen" <morial@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Øhhh kan jeg ike lige få det uddybet, >

Så gerne..

En fortalte mig at det er en idé fra tyskland,og da det er dem som ligger
flest penge i kassen,får de deres vilje.
Der er også mange bakterier i hår, men når man ser en fedladen sauerkrauter
med hår på kroppen som en orangutang
undre man sig over at de ikke skal have en sparkedragt på.

Jeg tror at påbudet om badehætte er generalt i nord Italien.

Gismo.

Fra : Jesper Hartoft

Dato : 05-09-02 20:57

On Tue, 3 Sep 2002 23:41:31 +0200, "Gismo"
<baatnakkedummy@hotmail.com> wrote:

> [...]
>med hår på kroppen som en orangutang
>undre man sig over at de ikke skal have en sparkedragt på.

Enig.

>Jeg tror at påbudet om badehætte er generalt i nord Italien.

Nej. Det er f.eks. ikke nødvendigt på Ca'Pasuali (www.capasquali.it)

mvh
Jesper \

Fra : Jan Bøgh

Dato : 06-09-02 15:34

Gælder det også i Frankrig? De plejer da ikke sådan uden videre at
lefle for germanske ideer.

Whau - her får fordommene nok helt frit spil!

vh
Jan

Fra : Thore Sorensen

Dato : 02-09-02 10:50

On Sun, 1 Sep 2002 18:44:35 +0200, "Gismo" <baatnakkedummy@hotmail.com>
wrote:
> Pladserne er rimelige store. Efter italienske forhold.

...Ja, nogle steder..hvis blot vejene/stierne mellem enhederne var lidt
bredere kunne man også nemmere komme ind med en sk... 5 meter-vogn..:(
Nogle af beboerne ligger _helt_ ud til gruset med sine barduner/borde...
Især italienerne har vogn+fortelt+extra fortelt+ pavillion(er) + borde
/stole...

>Imod: Der kunne godt sprøjtes lidt mere mod myg.

....og myrer....vi var meget uheldige med valg af placering for 5 uger
siden...:( de er efterhånden væk, dog...:)

> TYSKERNE.

Tyskerne er da ikke så slemme som italienerne selv..de råber og skriger
sq hele dagen. Men på en plads af den størrelse er det selvfølgelig
held/uheld, hvor man kommer til at ligge...

> PRISEN.................

Til gengæld er _alt_includeret. det er jo rart man ikke skal huske
mønter/kort til badet..:) Og prisen er ikke dyrere end andre italienske
top-pladser. Men Italien er blevet dyrere efter Euro'en...

--
Med venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK-2700 Bronshoj

Fra : hjh

Dato : 06-09-02 13:00

Jeg sidder og griner lidt, vi har i sommer været på Miramare og hvor er
det sandt det du skriver.
Telt+telt+pressenning+pavillion+borde+stole 100 meter nylonsnor spændt
op mellem alle de muligheder der er på "parcellen", hold da k... et
klondyke nå ja og så en eller to biler for man har da gæster ik!
Fjernsynet skal helst stå på et bord udenfor skruet pænt på, for allers
kan man jo ikke høre det pga en andens fjernsyn. 3 m reglen reduceret
til 30 cm (max).

Tyskere så ikke så meget til, men som du skriver klarer Italienerne
ganske udmærket larmen selv. Og for at gøre det helt perfekt, har man
ophængt højtalere rundt om på pladsen og den benyttedes med stor glæde
så det ekkoede gennem pladsen.

Misforstå det nu ikke, efter et par dage faldt vi til som det hedder og
kunne da faktisk godt lide pladsen, selvom toilettet var et hul i
gulvet.
Hvordan man her klarer en dårlig mave nægter jeg simpelthen at forstille
mig.
Nå jo en anden fin ting, el- og vandtilslutning i skel mellem alle
pladserne. Her kunne pladser i dk egentlig godt lære noget.

--
mvh. Hans Jørgen
E-mail.: mailto:hjh@hansj.dk

Fra : PHK

Dato : 06-09-02 18:26

"hjh" <hjh@hansj.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Fjernsynet skal helst stå på et bord udenfor skruet pænt på, for allers
> kan man jo ikke høre det pga en andens fjernsyn. 3 m reglen reduceret

3-meter reglen er mg bekendt dansk

Beklager - kebard elendgt

--
_
|_|

Fra : sogs

Dato : 06-09-02 21:20

"PHK" <phk_STOPSPAM@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> "hjh" <hjh@hansj.dk> skrev i en meddelelse
>
> 3-meter reglen er mg bekendt dansk
>
> Beklager - kebard elendgt

Jammen hvad vil man dog der. Har de aldrig hørt om BTN
og så hedder det da kebab - eller, hvad er det nu man fedter fingrene på ?
humoristisk hilsen sten

Fra : hjh

Dato : 08-09-02 13:17

Hejsa

PHK wrote:
> 3 m reglen reduceret
>
> 3-meter reglen er mg bekendt dansk

Nok muligt, men indlæg var også ment såen lidt humoristisk, du! bare
for at beskrive forholdene. Men bortset fra det, eksisterer der ikke
lignende regler i de forskellige lande?

> Beklager - kebard elendgt

Ja ja den kender jeg godt