HJÆLP med min musik [igen]
Fra : 4zaken

Dato : 31-08-02 15:03

Hej igen

Jeg har løst det andet problem, jeg har bare lavet en masse
sider!! Men nu har endnu et problem! Hvordan får jeg det samme
nummer til at køre videre, når mine besøgende skifter fra siden
med "bgsound" til en side uden? Hvis jeg bare skriver "bgsound"
igen, starter musikken jo forfra!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 31-08-02 15:36

Kan du gøre med et framesæt hvor du har kun musikken i en lille frame
(1%) og indholdet i den store(99%).