Så er der nye billeder
Fra : Sanne Schmidt

Dato : 31-08-02 13:47

Hejsa
Så er der nye billeder på min hjemmeside af mine 2 kuld.
De vokser stærkt nu og det ene kuld er snart gammelt nok til at rejse
hjemmefra :(

Hilsen Sanne

http://www.silver-heart.dk

Fra : marianne hellemose

Dato : 31-08-02 14:05

Hej Sanne
århh de er bare nussere allesammen, det er da godt at
jeg ikke kan fordrage katte. *GGG*

*noget må man jo beskytte sig med når der er "lukket for tilgang" *

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 31-08-02 14:50

marianne hellemose skriver:

> Hej Sanne
> århh de er bare nussere allesammen, det er da godt at
> jeg ikke kan fordrage katte. *GGG*

Ja pyh da føj da nogle strithårede grimrianner! De kommer aldrig inde
for døren her!
*GRIN*

Hilsen Dorthe ( - der sukker efter at få sit eget opdræt, men hverken
har plads er penge til katte nr. 8, 9 og 10... )

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 31-08-02 15:59

Hejsa Dorthe

Ja de koster jo de små søde dyr. Selv om jeg har et opdræt skal det stadig
være på hygge basis så jeg vil ikke have 10 katte det ville jeg ikke
føle jeg havde tid til både med job , studier og børn. så et par stykker
mere så er det slut

Hilsen Sanne

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 31-08-02 16:56

Sanne Schmidt skriver:

> [...]
> være på hygge basis så jeg vil ikke have 10 katte det ville jeg ikke
> føle jeg havde tid til både med job , studier og børn. så et par stykker

Hej Sanne!
Nej, jeg synes egentlig også nogen gange at der er lidt "traffikeret" i vores
stuer *smil*. Sådan går det når man for let lader sig overtale til at tage
imod andre folks genbrugskatte. Egentlig havde jeg sagt slut efter 6, men så
kom Torties lille Ada jo og stjal vores hjerter. Men hyggeligt, det er det
nu, når der altid er en kat inden for rækkevidde at nusse og kæle med.

Det lader også til, at vores katte har fundet sammen i grupper (bander!). De
unge hankatte hænger ud sammen, den gamle han med den ældste hun, osv. På den
måde har vi nu en sammensætning hvor alle har mindst én god ven at være sammen
med, samtidig med at ingen er uvenner.

Skulle jeg starte et opdræt, bliver det nok bare med en enkelt hunkat, evt.
to. Vi har planer om en gigantisk løbegård, med al slage aktivering og
hygge-læse krog til menneskene. Før den er færdig bliver der ikke anskaffet
flere katte (eller andre dyr for den sags skyld!).

Hilsen Dorthe ( - og kattene Fuffer, Fie, Dvaske, Kalle, Emma, Mathilde, Ada,
hundene Arthur og Nansen, hønsene Fricassé, Soup og Chop Suiy og kyllingerne )

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 31-08-02 17:32

> Hilsen Dorthe ( - og kattene Fuffer, Fie, Dvaske, Kalle, Emma, Mathilde,
Ada,
> hundene Arthur og Nansen, hønsene Fricassé, Soup og Chop Suiy og
kyllingerne )

Der er vist også nok at se til lyder det til
Hilsen Sanne

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 31-08-02 16:00

Hejsa Marianne

Jeps de er søde og frække nu, der laves mange ulykker med 10 killinger i
huset.

Hilsen Sanne

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:akqeti$qoq$1@sunsite.dk...

Fra : Camilla Scharff

Dato : 31-08-02 18:10

Hej Sanne

Hvis jeg var jer, ville jeg nok overveje at skifte prædikatet "Free" ud med
"Available" om ikke solgte killinger... "Free" betyder jo gratis, og det går
jeg ikke ud fra, at den pågældende killing er...
På B-kuldets forside står der i øvrigt at "oplysninger vil være at finde når
de bliver født - og at det er en gang i løbet af sommeren" - og nu er de der
jo!

Mvh. Camilla

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 31-08-02 18:29

Hejsa Camilla

Ja så fik jeg da rette den fejl. men der kommer da et kuld mere næste sommer
dog ikke et B kuld
Takker

Hilsen Sanne