8210 fjern logo?
Fra : Thomas E

Dato : 31-08-02 09:18

Har prøvet en masse af de koder herinde. Hvad skal jeg helt præcist taste
ind for at logo forsinder?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 31-08-02 13:43

Thomas E skrev:

>Har prøvet en masse af de koder herinde. Hvad skal jeg helt præcist taste
>ind for at logo forsinder?

Til 8210 finder der ikke en sådan kode (på 3310 kan du taste
*#OPR0LOGO#). Du skal enten bruge et datakabel for at få det slettet,
eller få tilsendt et nyt logo, som bliver vist når du bruger en anden
udbyder (f.eks. en udenlandsk), så vil du aldrig [1] se logoet.

[1] Men mindre du selvfølgelig benytter denne udbyder på et tidspunkt.

Venligst,
Lasse Hedegaard

** Nu også unlocking af Ericsson T39, T65 og T68 **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 31-08-02 23:24

"Thomas E" <eriksen_tour@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Har prøvet en masse af de koder herinde. Hvad skal jeg helt præcist taste
> ind for at logo forsinder?

Prøv lige at kigge på denne side nederst:
http://mp.sol.dk/mobil/realtime/logoer/

Der er der en metode til at fjerne logoet.
Du skal dog lige registrere dig, men det er hurtigt klaret...
Der er ingen "hager" ved det. jeg har selv prøvet det. og det virker!

Mvh
Rasmus
--
ICQ: 126307471