MS Windows
briani 27239
Systemgendannelse i win xp
Fra : ~~Wing~~

Dato : 31-08-02 08:46

Hej
Jeg får en fejlmedelelse når jeg vil bruge Systemgendannelse i win xp som
denne her: (dette program kunne ikke starte, fordi framedyn.dll ikke blev
fundet. problemet kan muligvis løses ved at installere programmet igen.)
Nogen som ved hvordan den klares.

René Petersen

Fra : Kurt Hansen

Dato : 31-08-02 09:55

On Sat, 31 Aug 2002 09:45:49 +0200, ~~Wing~~ wrote:

> [...]
>fundet. problemet kan muligvis løses ved at installere programmet igen.)

Kendt fejl. Se her:
http://www.jsifaq.com/SUBK/tip5200/rh5260.htm

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Edmund

Dato : 31-08-02 10:03

~~Wing~~ skrev:

> [...]
> ikke blev fundet. problemet kan muligvis løses ved at installere
> programmet igen.) Nogen som ved hvordan den klares.

framedyn.dll skal være i WINDOWS\system32\wbem

hent evt en ny fra XP cd,der hedder den framedyn.dl_

Gå i en dos promt og find I386 på den XP cd og skriv
expand framedyn.dl_ C:\windows\system32\wbem\framedyn.dll

--
Mvh Edmund

Fra : John G.

Dato : 06-10-02 11:55

Af mystiske årsager, lykkedes dette ikke for mig.
Med da jeg fulgte Microsofts afvisning, gik det galt igennem.

Se denne artikel:

Fra : John G.

Dato : 06-10-02 11:57

Hej!

Af mystiske årsager lykkedes dette ikke for mig.
Men da jeg fulgte Microsofts anvisning, gik det glat igennem.

Læs denne artikel hvis du har problemer:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;Q319114

/John