fuglespisning
Fra : Ivar Madsen

Dato : 31-08-02 08:08

Så var der atter en gråsprug der fik forvillet sig ind på min altan,
mens katten var derude, det er der alså dødsdom for, med øjeblik
eksivering
Og ind kom hun med fuglen i munden, denne gang smed jeg den ud på
altanen, og katten ligeså, og så lukkede jeg døren, og hun gav sig
naturligvis til at lege med fuglen, en time sener skulle jeg lige se
hvordan det gik, efter nøje søgen fandt jeg hovedet, og nogle få fjer,
og undre mig så over hvor er resten af fjerne henne?
Spiser katten også fjerne?

Og så et andet smp. er der mange småfugle i år, det er sket en 4-5
gange tiderliger i år at hun har fanget fugle, mens hun i fortiden
(omkring 10 år) kun har fanget en 2-3 stk.
Alså hvad jeg ved af,,,

--
news.milli.dk fører pga. HD problem på min arbejdsmaskine
kun de grupper jeg selv følger mere eller mindre med i.

Fra : Jette

Dato : 31-08-02 23:46

"Ivar Madsen" skrev:
[klip]
> Og så et andet smp. er der mange småfugle i år, det er sket en 4-5
> gange tiderliger i år at hun har fanget fugle, mens hun i fortiden
> (omkring 10 år) kun har fanget en 2-3 stk.
> Alså hvad jeg ved af,,,

Det ved de med garanti alt om i dk.fritid.ornitologi ... her så jeg
iøvrigt helt tilfældigt denne søde historie:

"Hej, sådan to små piphanse, små fugle, er faldet ud af deres rede helt
oppe i toppen af min gavl! De blev reddet af mine to små katte som kom
med hver deres. Heldigt for Kaj og Børge, ja det er de to små piphanse
blevet døbt igår, er vores katte ikke så store endnu så de ved hvordan
de slår ihjel.
Nu lever de i en flødebollekasse, med lækkert blødt underlag, som de
skider på hele tiden."

Mvh. Jette