e-mail -> sms Hvordan er det nu lige...~
Fra : John Thomsen

Dato : 20-02-01 12:48

Der er måske lidt længe mellem jeg bruger det, men husker at man til
TeleDanmark kunder skrev:
xxxxxxxx@sms.tdm.dk
i header'en på mine e-mails for at de sku' nå rigtigt frem - og
vistnok også noget med
xxxxxxxx@sono.note.dk

Gælder disse stadig? Og hvad med de øvrige selskaber?
Jeg har også disketter liggende med TDM's Mobil-tekst og SonoNote; er
de stadig brugbare?

Det er jo lidt fjollet man ikke har aftalt en fælles standard, for det
kan jo være svært for afsender at vide hvilken operatør ens modtagere
har, ikk?

Venligst
John

Fra : Mark Beaumont

Dato : 20-02-01 13:08

"John Thomsen" <sir_john@vip.cybercity.dk> skrev
> Gælder disse stadig? Og hvad med de øvrige selskaber?

Prøv at se på
http://www.mobilsiden.dk/2000/tips/emailtilmobil.shtml

Vh Mark

Fra : Mickey

Dato : 20-02-01 14:20

du mener, så alle skulle sende til xxxxxxxx@sms.<selskab>.dk ?

Fra : John Thomsen

Dato : 01-03-01 12:03

On Tue, 20 Feb 2001 14:19:30 +0100, "Mickey" <news001@susie.dyndns.dk>
wrote:

>du mener, så alle skulle sende til xxxxxxxx@sms.<selskab>.dk ?

Nja, snarere at det ikke sku' være nødvendigt at vide, hvilken
operatør modtageren abonnerer på, så man blot ku' skrive til
xxxxxxxx@sms.dk

Venligst
John

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-03-01 13:08

John Thomsen skrev:

>Nja, snarere at det ikke sku' være nødvendigt at vide, hvilken
>operatør modtageren abonnerer på, så man blot ku' skrive til
>xxxxxxxx@sms.dk

Det kræver jo, at dem der har domænet SMS (Skandinavisk Miljoe Service
A/S) opsætter sådan en service. Jeg mener faktisk det findes, bare
ikke med @sms.dk - men med et andet domæne...

--
venligst
/Lasse