Kat/hund
Fra : Jørgen B

Dato : 31-08-02 06:02

Hej

Hvis man har en katte og få en hund der ellers er stueren,
hvad så men kattebakken ?, kan hunden så gå hen blive
ikke stueren. ?

Jørgen

Fra : Nina El Falaki

Dato : 31-08-02 12:47

Nej

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : x Vuf x

Dato : 04-09-02 10:33

Sat, 31 Aug 2002 07:01:40 +0200, Jørgen B wrote:

>Hvis man har en kat og får en hund, der ellers er stueren,
>hvad så med kattebakken ?. Kan hunden så gå hen og blive
>ikke stueren?

Nej men den vil gå i kattebakken og spise kattens efterladenskaber.
Jeg har altid sat kattens mad og dens kattebakke så højt op, at
hundene ikke kan nå nogen af delene.

--
Mvh Sonja nospam@sonpet.com http://www.sonpet.com/

Min HP virker...især gæstebogen.
Opdateret 26.08.2002

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 04-09-02 22:12

"x Vuf x" <nospam@sonpet.com> skrev i en meddelelse
> Nej men den vil gå i kattebakken og spise kattens efterladenskaber.
> Jeg har altid sat kattens mad og dens kattebakke så højt op, at
> hundene ikke kan nå nogen af delene.

<> det er da muligt at denne løsning er lettest og hurtigst i første
omgang .. lissom at springe over hvor gærdet er lavest .. men jeg
plejer som det første når jeg får en hvalp/hund at lære dem
nej-øvelsen .. og når den sidder .. ja så behøver man ikke sætte
hverken kattemad eller kattebakke uden for hundens rækkevidde ..i al
fald ikke hvis man kører efter princippet at et nej altid er et nej
...og i længden anser jeg denne løsning som den bedste og letteste ..

Hejhils fra Ami

Fra : x Vuf x

Dato : 04-09-02 23:50

Wed, 4 Sep 2002 23:11:54 +0200, Anne-Marie Prange Madsen wrote:
> [...]

>fald ikke hvis man kører efter princippet at et nej altid er et nej
>..og i længden anser jeg denne løsning som den bedste og letteste ..

Heller ikke her ta'r jeg din skråsikre alvidende mening for lov!
Har man 1 eller 2 hunde er det sikkert gangbart med "Nej", og gør
de det så heller ikke, når de er alene hjemme? Se det er jeg næsten
100% sikker på, at de gør! Når du får en hvalp, så har jeg haft det!
Prøv lige at holde et kuld hvalpe og 11 hunde fra kattebakken!
(Ja nu har jeg kun 11)

--
Mvh Sonja webmaster@***sonpet.com fjern de 3 ***
http://www.sonpet.com/

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 05-09-02 08:25

Når du får en hvalp, så har jeg haft det!
> Prøv lige at holde et kuld hvalpe og 11 hunde fra kattebakken!
> (Ja nu har jeg kun 11)

Ja men jeg har skam også haft hvalp(e) en hver hund begynder jo som
hvalp ..men måske skulle jeg have skrevet hver gang jeg får hund/hvalp
for at det helt klart kunne fremgå hvad jeg mente .. sorry .. håber nu
det er skåret ud i pap hvad jeg mente ..

hejhils fra Ami

Fra : x Vuf x

Dato : 05-09-02 08:53

Thu, 5 Sep 2002 09:25:04 +0200, Anne-Marie Prange Madsen wrote:
> [...]

>for at det helt klart kunne fremgå hvad jeg mente .. sorry .. håber nu
>det er skåret ud i pap hvad jeg mente ..

Det havde jeg skam opfattet, men du har ikke fattet meningen
med dét, jeg skrev!

--
Mvh Sonja P. nospam@sonpet.com http://www.sonpet.com

Den som kun ta´r spøg for spøg og alvor kun alvorligt,
han og hun har faktisk fattet begge dele dårligt. Piet Hein