Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Olympus C-300 Zoom og Fuji Finepix 2800 Zo~
Fra : Kurt Nielsen

Dato : 30-08-02 23:53

Jeg har haft kigget på Olympus's C-720 Zoom med 8x optisk zoom,
men har nu læst og set, at der kan forekomme lila farver på billederne
og det skulle især være når man tager billeder i mørke områder med
skarpt modlys eller sådan noget.
Er der nogen som har været ude for det???

Nu har jeg så kigget lidt på disse 2 kameraer (Olympus C-300 Zoom
og et Fuji Finepix 2800 Zoom) og så vil jeg lige høre om der også er
prb. med at billerne bliver lilla med dem?? Og tager de gode billeder?

Hilsen Kurt

Fra : Frank Andersen

Dato : 01-09-02 22:32

Jeg har et olympus C-300 og jeg har ikke lila farver på billederne. Tager
framragende billeder (min egen mening)

Mvh Frank