Icewind dale?....hjælp
Fra : KjL

Dato : 30-08-02 23:39

Hej alle
Et spørgsmål: Jeg er ikke den store nørd til Icewind dale spillene, jeg
syntes at mine mænd dør som fluer , de har ikke mulighed for at komme langt
før de bider i græsset...kan de genoplives eller er man nød til at lave nye
mænd?

mvh
kj.Larsen

Fra : Devast8or

Dato : 31-08-02 14:00

Nu har jeg ikke lige spillet IWD, men jeg har spillet Baldur's Gate I & II,
og så vidt jeg har forstået er de rimelig ens, så mon ikke det er ens i alle
spillene. Hvis ikke beklager jeg. Anyway, here goes:

I BG kan du få genoplivet en character på flere forskellige måder:

Gå ind i et tempel og snak med præsten. Der hvor du kan vælge temple
services, skulle du gerne kunne vælge raise dead eller lignende. Det skulle
klare det.

Eller kan du også selv gøre det hvis du har en cleric der kan kaste raise
dead (level 5 spell) eller resurrection (level 7 spell). Måske kan en druid
også kaste disse spells, men jeg er ikke sikker.
HTH

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Michael Thomsen

Dato : 03-09-02 10:39

On Sat, 31 Aug 2002 00:38:59 +0200, "KjL" <sky@besked.com> wrote:

> [...]
>før de bider i græsset...kan de genoplives eller er man nød til at lave nye

Som devastator allerede har sagt, så kan du få dem genoplivet i
templerne og ellers så kan din cleric selv gøre det, når vedkommende
når en passende level.

Og så en lille kapring af tråden ;)

Jeg var inde i Fona 2000 igår og opdagede, at de har Icewind Dale til
9.95 kroner! Manualen er godt nok på norsk, men det ligger så tæt op
ad dansk, at det sagtens kan læses, og selve spillet er på engelsk, så
det er bare med at slå til =)

Mvh
Michael

Fra : Devast8or

Dato : 03-09-02 11:42

Er det en skrivefejl, eller mener du rent faktisk at Fona tager ti kroner
(10) for det? Ved du om det det kun er i Fona 2K, eller om det er i alle
Fonaer?

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Michael Thomsen

Dato : 03-09-02 13:45

On Tue, 3 Sep 2002 12:42:21 +0200, "Devast8or" <No@no.blowme> wrote:

> [...]
>(10) for det? Ved du om det det kun er i Fona 2K, eller om det er i alle

Nej det er ikke en skrivefejl - de tager 10 kroner for det. Jeg ved
ikke, om det gælder for alle Fona'er - men som sagt, så gælder det
ihvertfald for Fona 2000.

Michael

Fra : Devast8or

Dato : 03-09-02 15:18

Ok, voldsomt. De havde det dog ikke i Fona i Ballerup, så det er nok kun i
Fona 2K. Ærgerligt.

Devast8or

Fra : KjL

Dato : 05-09-02 17:52