Future Entertainment sender da via England~
Fra : Stefan Bruhn

Dato : 30-08-02 21:53

Hej!

Jeg fik lige min ordrebekræftelse og der står det nedenstående.
For mig at se er der ikke noget med England indblandet. Risikerer jeg at
skulle betale told, eller hvad?

Please allow up to 10 days for goods to arrive from date of
despatch before pursuing any item(s). All goods are directly
despatched from North America and, whilst the majority
arrive within 2 working days, some items may be subject to
customs clearance hold-ups and can take slightly longer to
reach you. This notice does not affect your statutory right
to replacements for lost mail.

--
Mvh. Stefan
Website: http://www.3x7.dk/ | http://ghashul.dk/

Fra : HKJ

Dato : 30-08-02 21:58

"Stefan Bruhn" <devnull@bruhn.tk> wrote in message
> Hej!
>
> Jeg fik lige min ordrebekræftelse og der står det nedenstående.
> For mig at se er der ikke noget med England indblandet. Risikerer jeg at
> skulle betale told, eller hvad?

Det har de skrevet i længere tid, men de bliver stadig fortollet i England
så der er intet problem.

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 30-08-02 22:11

On Fri, 30 Aug 2002 22:58:12 +0200, "HKJ" <xx.hkj.xx@mailme.dk> wrote:

>Det har de skrevet i længere tid, men de bliver stadig fortollet i England
>så der er intet problem.

Godt nok så :)

Jeg håber det kommer snart, jeg fik mailen sidste lørdags...

Fra : HKJ

Dato : 30-08-02 22:16

> Jeg håber det kommer snart, jeg fik mailen sidste lørdags...

Nu du siger det, jeg fik også en mail sidste lørdag og har heller ikke fået
filmen endnu.

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 30-08-02 22:35

> Nu du siger det, jeg fik også en mail sidste lørdag og har heller ikke
fået
> filmen endnu.

Det gjorde jeg også. Man går jo her og tripper

mvh Frank

Fra : Emil Rune

Dato : 31-08-02 09:14

"Frank K. Jensen" <mia-frank@_nospam_mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3d6fe37f$0$22891$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> fået
>
> Det gjorde jeg også. Man går jo her og tripper

Ja, det er lidt surt. Jeg har bestilt flere film fra Futureent. der så er
blevet sendt om lørdagen, og har opdaget at det tager MEGET længere tid for
pakken at nå frem (op til 10 dage), hvis den er sendt netop denne dag. Jeg
ved ikke om det har noget at gøre med det engelske postvæsen eller andre
instanser. Normalt får jeg pakker fra dem indenfor 3-4 dage (det vildeste
jeg har oplevet er at de har sendt noget om fredagen, hvorefter jeg stod med
pakken mandag morgen; det kalder jeg sgu hurtig service ;)

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 31-08-02 16:33

> [...]
med
> pakken mandag morgen; det kalder jeg sgu hurtig service ;)

Ja, nu er det første gang jeg handler med dem. Jeg bestilte en film den 5/8,
og først den 24/8 blev den sendt, og jeg har ikke fået den endnu :-\

mvh Frank

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 31-08-02 17:30

On Sat, 31 Aug 2002 17:33:19 +0200, "Frank K. Jensen"
<mia-frank@_nospam_mail1.stofanet.dk> wrote:

>Ja, nu er det første gang jeg handler med dem. Jeg bestilte en film den 5/8,
>og først den 24/8 blev den sendt, og jeg har ikke fået den endnu :-\

Underligt at der gik så lang tid før den blev sendt (eller var det en
pre-order?) men det er da næsten klart du ikke har modtaget den hvis den
først er sendt i onsdags.

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 31-08-02 23:02

> Underligt at der gik så lang tid før den blev sendt (eller var det en
> pre-order?) men det er da næsten klart du ikke har modtaget den hvis den
> først er sendt i onsdags.

Nu var den 24. altså i lørdags

Men det var nu heller ikke så meget det, jeg synes var underligt (de siger
jo at der kan gå op til 10 dage). Mere at der næsten skulle gå 3 uger, inden
at de sendte den afsted. Og nej, der var ikke en pre-order.

mvh Frank