Wolfenstein OpenGL problem
Fra : Lars Beck

Dato : 30-08-02 21:28

Når jeg prøver at starte Return to the castle får jeg følgende fejl :
GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem

Jeg har installeret DirectX8.1
System :
Celeron 400 Mhz
128 mb ram
Ati 3d Rage pro

(på min 2. maskine Amd466mhz 256 ram kører det fint)

Fra : ZoFOng

Dato : 30-08-02 22:02

det er fordi du bruger MS egne grafik driver...
og de understøtter selfølig ikke openGl da det er konkorenten til DirectX
opdater dirverne...

Fra : Stoffer

Dato : 31-08-02 10:44

Har selv haft prob. og efter en driver opdatering af mit grafikkort kørte
det fint.
Prøv det...