MS Windows
briani 27239
Win2000 SP3 dk er klar
Fra : Fischer & Døssing

Dato : 30-08-02 20:43

http://www.microsoft.com/Windows2000/downloads/servicepacks/sp3/download
..asp

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk
Anonyme usenet brugere opfattes useriøst indtil det modsatte er bevist

Fra : Leony

Dato : 30-08-02 22:05

"Fischer & Døssing" <ptf@REMOVE_THISbigfoot.com> skrev i en meddelelse

> http://www.microsoft.com/Windows2000/downloads/servicepacks/sp3/download
> .asp

Det har vi andre vidst i 12 timer, her var det Klaus der gjorde os
opmærksomme på det
Har du nogen interessante nyheder om servicepack'en til XP på dansk du vil
dele, så er jeg da interesseret.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 31-08-02 03:56

Leony (leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk) skrev:

> [...]
> opmærksomme på det
> Har du nogen interessante nyheder om servicepack'en til XP på dansk

Ok ... det så jeg ikke.
Du snakker også om win2000 ikke??

Fra : Leony

Dato : 02-09-02 15:08

"Fischer & Døssing" <ptf@REMOVE_THISbigfoot.com> skrev i en meddelelse

> Ok ... det så jeg ikke.

Det er bare i orden.

> Du snakker også om win2000 ikke??

XP = Windows XP, så nej det er ikke Win2000.

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 02-09-02 15:34

Leony (leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk) skrev:

> "Fischer & Døssing" <ptf@REMOVE_THISbigfoot.com> skrev i en meddelelse

> Det er bare i orden.

> XP = Windows XP, så nej det er ikke Win2000.

Hvorfor skrev du så som du gjorde i:

Så vidt jeg kan se, kan jeg ikke i d.e.s.m finde en post om release af
win2000sp3 før min.
Dog benytter jeg TDC newsserver, hvilken næppe kan klassificeres som 117
pct. stabil

Fra : Simon Walther-Larsen

Dato : 02-09-02 15:47

"Fischer & Døssing" <ptf@REMOVE_THISbigfoot.com> har med klæbrige
fingre ramt tastaturet på en måde, så disse sprøde ord er fremkommet:

[snip]
>Så vidt jeg kan se, kan jeg ikke i d.e.s.m finde en post om release af
>win2000sp3 før min.
[snip]

MVH Simon Walther-Larsen
"Hvis alle tænker på sig selv, er der tænkt på alle"

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 02-09-02 19:08

Simon Walther-Larsen (larsenwalther@msn.com) skrev:

> "Fischer & Døssing" <ptf@REMOVE_THISbigfoot.com> har med klæbrige
> fingre ramt tastaturet på en måde, så disse sprøde ord er fremkommet:
>
> [snip]
> [snip]

Tjek.

Hmm...

Jeg er overbevist om at den har været undervejs hos TDC i x antal timer.
Suk ...
Den står nemlig ikke specielt mange indlæg nede under mit "Win2000sp3
annonce" indlæg.
Og derfor er jeg sikker på at jeg ville have opdaget den da jeg kiggede
om der var nogen der havde skrevet om den tidligere.

Fra : Leony

Dato : 03-09-02 10:04

"Fischer & Døssing" <ptf@REMOVE_THISbigfoot.com> skrev i en meddelelse

> Så vidt jeg kan se, kan jeg ikke i d.e.s.m finde en post om release af
> win2000sp3 før min.

Det er der på Worldonlines server.
Simon kom med message ID'en.

> Dog benytter jeg TDC newsserver, hvilken næppe kan klassificeres som 117
> pct. stabil

Det skyldes sikkert din newsserver.
Prøv at bruge dtext.news.tele.dk, den har dog ingen binære grupper, men den
er hurtig til tekstgrupperne.

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 03-09-02 10:38

Leony (leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk) skrev:

> Det skyldes sikkert din newsserver.
> Prøv at bruge dtext.news.tele.dk, den har dog ingen binære grupper,
> men den er hurtig til tekstgrupperne.

Way-ahead-of-u

Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 02-09-02 08:47

Leony wrote:
> Har du nogen interessante nyheder om servicepack'en til XP på dansk du vil
> dele, så er jeg da interesseret.

Den engelske udgave skulle have været på gaden 28. august, men er blevet
udskudt 10 dage. Hvis de er lige så langsomme med den danske udgave til
XP som til 2k, går der vel yderligere 2-3 uger.

/klaus

Fra : Leony

Dato : 02-09-02 15:09

"Klaus Jorgensen" <kj@no.spam> skrev i en meddelelse

> Den engelske udgave skulle have været på gaden 28. august, men er blevet
> udskudt 10 dage. Hvis de er lige så langsomme med den danske udgave til
> XP som til 2k, går der vel yderligere 2-3 uger.

OK, jeg havde læst at den først var klar efter jul.

Fra : Madsen

Dato : 30-08-02 22:24

Fischer & Døssing skrev:

> http://www.microsoft.com/Windows2000/downloads/servicepacks/sp3/download.asp