warcraft 3 koder.
Fra : Familien larsen

Dato : 30-08-02 20:00

har problemer i warcraft 3 med orc bane 3 , ville lige hører om nogle kendte
til koderne, så jeg kan komme videre i spillet
MVH

Fra : Niels Andersen

Dato : 30-08-02 20:41

Familien larsen wrote in <xgPb9.121$If1.1891@news.get2net.dk>:
> har problemer i warcraft 3 med orc bane 3 , ville lige hører om nogle
> kendte til koderne, så jeg kan komme videre i spillet

Selvfølgelig har jeg en hel stak koder.

http://snyd.dk/display/?id=2581

--
Mvh.
Niels Andersen

Snydekoder, tips, tricks og walkthroughs: http://snyd.dk

Fra : pokemon.no

Dato : 16-06-03 14:36

http://www.kandu.dk/

Fra : Gizmoduck

Dato : 30-08-02 20:45

On Fri, 30 Aug 2002 20:59:42 +0200, "Familien larsen"
<faberdahl@get2net.dk> wrote:

>har problemer i warcraft 3 med orc bane 3 , ville lige hører om nogle kendte
>til koderne, så jeg kan komme videre i spillet
>MVH

http://www.google.com/search?q=warcraft+3+cheats&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&lr=

mon ikke du kan finde noget her et sted....

--

Gizmoduck

Keep on looking for the songs that make you feel
alive, for the songs that are not in the charts, but speak
directly to you. Because they will always be your company
for the rest of your life. And they will always make you
remember ... never forget ...

Fra : Anders Nielsen

Dato : 31-08-02 11:44

hej

Det er jo kedeligt at bruge koder, jeg har selv haft svært i nogle af
banerne men det er da kedeligt at bruge koder fordi at det beviser jo bare
at man er dårlig til at spille.

M.V.H
Anders

Fra : Simon Kamber

Dato : 31-08-02 14:06

On Sat, 31 Aug 2002 12:44:08 +0200, "Anders Nielsen"
<anders1988@hotmail.com> wrote:

>hej
>
>Det er jo kedeligt at bruge koder, jeg har selv haft svært i nogle af
>banerne men det er da kedeligt at bruge koder fordi at det beviser jo bare
>at man er dårlig til at spille.
Eller at man ikke har lyst til at spille så længe for at opnå
resultater.
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen