Sims Hotdate
Fra : RaB

Dato : 30-08-02 19:29

jeg har lige installeret windows xp på min computer. jeg havde windows
98 før. Så skulle jeg installer sims hotdate.. Er der nogle der kan
sige mig hvorfor den skriver D:\games\simssetup\sims.exe er ikke et
gyldigt win32-program..... der kørt fint på windows 98... Er der nogle
der kan sige mig hvordan jeg for spillet til at køre på windows
xp???????lig meget, og en nem og plads sparene måde at opbevare/lave
backups af/på

Så her er mit spørsmål.... "Kan man lager data på minidisc, fra sin
computer?"

http://www.kandu.dk/

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 30-08-02 19:38

RaB wrote:
> [...]
> backups af/på
>
> Så her er mit spørsmål.... "Kan man lager data på minidisc, fra sin

Aha. Øh, hvordan har du fået data ud på en Minidisc til at starte med......? Har du overspillet dine Commodore 64 bånd til MD?

Nååh.. Det er dig der ryger for meget crack. Kom igen når du er blevet stoffri.

-Sune

Fra : Svend Emil

Dato : 30-08-02 19:39

[...]

Det er indlæggene fra www.kandu.dk der er helt galt på den.
Får lige en sjov en her:

Ved ikke hvad der er galt, men den er helt gak!!!!!!!!!1
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 30-08-02 19:58

Svend Emil wrote:

> Det er indlæggene fra www.kandu.dk der er helt galt på den.
> Får lige en sjov en her:
>
> Ved ikke hvad der er galt, men den er helt gak!!!!!!!!!

Fuldstændig. Skal vi spille 1nsane?

Jeg starter et spil nu - Password: svendemil

-Sune

Fra : Svend Emil

Dato : 30-08-02 20:05

> Fuldstændig. Skal vi spille 1nsane?
>
> Jeg starter et spil nu - Password: svendemil
>
> -Sune

Kan ikke lige for tiden, men anskaffer mig snart spillet, så jeg får kode og
det hele til internettet, og håber så at det kommer til at virke!!
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Svend Emil

Dato : 30-08-02 20:06

"Svend Emil" <svendemil@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
og
> det hele til internettet, og håber så at det kommer til at virke!!

Kan du ikke lige sende mig din "rigitge" e-mail, så jeg kan finde dig på
Messnger???
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 30-08-02 20:19

Svend Emil wrote:
> "Svend Emil" <svendemil@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kan du ikke lige sende mig din "rigitge" e-mail, så jeg kan finde dig
> på Messnger???

Mit messenger navn er Sune_S

Vi ses på CMN!

-Sune

Fra : Svend Emil

Dato : 30-08-02 20:28

> Mit messenger navn er Sune_S
>
> Vi ses på CMN!

Jeg kan ikke finde dit ved navn, skal have rigtig e-mail adresse!
Kan ikke gå på CMN
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 30-08-02 20:42

Svend Emil wrote:

> Jeg kan ikke finde dit ved navn, skal have rigtig e-mail adresse!

Jo du kan. Funktioner----->Tilføj kontaktperson

-Sune

Fra : Svend Emil

Dato : 30-08-02 20:39

> Jo du kan. Funktioner----->Tilføj kontaktperson

Nej, det kan jeg seriøst ikke, find mig i stedet
svendemil(snabela:)hotmail.com
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Morten Strårup

Dato : 31-08-02 01:38

"RaB" <RaB.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
> der kan sige mig hvordan jeg for spillet til at køre på windows
> xp???????lig meget, og en nem og plads sparene måde at opbevare/lave

XP har en funktion til at nare et program til at tro at det kører på en
ældre udgave af Windows. Den finder du ved at højre-klikke på programmet og
vælge egenskaber. Mht. backup, hvis du har en cdrom-brænder så brug den
ellers køb dig en, det er langt den billigste backup-løsning.

> Så her er mit spørsmål.... "Kan man lager data på minidisc, fra sin
> computer?"

Nej, har aldrig set drev til det.

MVH

Morten Strårup