MS Windows
briani 27239
Boot cd
Fra : Claus

Dato : 30-08-02 18:03

Kan man ikke lave en boot cd som man kan lave en boot disk??

--
Claus
Email : Claus_jepsen@tiscali.dk

** denne mail er scannet med norton antivirus 2002 **

Fra : JSM

Dato : 30-08-02 18:46

"Claus" <6x108278@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Email : Claus_jepsen@tiscali.dk
> Icq : 144896563
>
> ** denne mail er scannet med norton antivirus 2002 **

Jo da. følgende er sakset fra EZ-CD Creators online hjælp. Princippet er så
hudt jeg visker det samme for Nero :
Easy CD Creator creates a bootable CD by copying the contents of a bootable
floppy disk to a CD. When you boot to the CD, the exact contents of your
floppy disk are now seen on your CD-ROM drive. Under most configurations,
the CD-ROM drive is accessible as drive A: while your floppy drive
automatically moves from drive A: to B:.

mvh
Jesper

Fra : mik

Dato : 30-08-02 18:52

> [...]
> Email : Claus_jepsen@tiscali.dk
> Icq : 144896563
>
> ** denne mail er scannet med norton antivirus 2002 **

Jo
http://www.nu2.nu/bootcd/
Mikk

Fra : Thomas hansen

Dato : 30-08-02 19:16

"Claus" <6x108278@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
> Email : Claus_jepsen@tiscali.dk
> Icq : 144896563
>
> ** denne mail er scannet med norton antivirus 2002 **

Det kan ikke kun lade sig gøre det er også en rigtig god ide. Når man er
vant til at boote fra en gammel floppy bliver man helt overrasket over hovr
hurtigt det går når man booter fra en cd. Og selv ældre pcer kan boote fra
cd. Jeg har et par stykker til forskellige formål, f.eks. ghost og bios
flash. Jeg har lavet dem med Nero det kræver bare at du har et image den kan
lave boot cden af.

/Thomas

Fra : Madsen

Dato : 30-08-02 22:30

Claus skrev:

> Kan man ikke lave en boot cd som man kan lave en boot disk??

http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/bootcd/index.htm

Madsen.