Bodysnatchers i aften på DR1
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 30-08-02 17:39

Hejsa
DR1 sender 'Stjålne kroppe' kl. 23.10 iaften.
Det er jo en klassiker

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 30-08-02 17:51

> Hejsa
> DR1 sender 'Stjålne kroppe' kl. 23.10 iaften.
> Det er jo en klassiker

Du skal altid sige hvilken udgave, når den gælder Body Snatchers, der er
nemlig tre.

Det er den fra 1978 m. Donald Sutherland, Brooke Adams, Jeff Goldblume og
*trommehvirvel* Leonard Nimoy. Han *har* spillet andet end Spock.

Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Chokmah

Dato : 08-09-02 18:04

On Fri, 30 Aug 2002 18:50:40 +0200, "Mark Thomas Gazel"
<mark@gazel.dk> wrote:

HI Mark

> [...]
>
>Det er den fra 1978 m. Donald Sutherland, Brooke Adams, Jeff Goldblume og
>*trommehvirvel* Leonard Nimoy. Han *har* spillet andet end Spock.

Den *2 erne* er faktisk ok - hvor der imho går lidt pop i 3 eren - men
jeg har sgu den første i sh jeg tro den er fra 56 den var ikke til at
drive op - jeg fandt den i video ezy i ausrtalien og fik lavet et helt
godt kopi på whs - når jeg får mit tv kort i så skal jeg se om jeg kan
rippe den - den er suveræn - faktisk den første gysser jeg så i mit
liv i 1970 tror jeg - det er lidt specilt har også læst bogen og der
er ikke en skid fin kultur over den - det er såren enekelt en kiosk
roman til 9.95 - den er ok - men idden er bedre ind bogen.
filme undtagelsvist bedre ind bogen.

MvH
Bo M Mogensen

--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 30-08-02 18:09

Morten Bowman Hansen <morten@NOSPAMbowman.dk> writes:

> Hejsa
> DR1 sender 'Stjålne kroppe' kl. 23.10 iaften.
> Det er jo en klassiker

og TV2 sender DEER HUNTER
også en klassiker :)

Fra : Zeki

Dato : 30-08-02 19:14

> og TV2 sender DEER HUNTER
> også en klassiker :)

....og TVDanmark 1 sender 'Delta Flight 191' med David Hasselhoff. Endnu en
klas....nåh nej!

IOTBS er helt klart en gensyn værd. Forhåbentligt sender de den i
widescreen.

Zeki

Fra : René Eske Jensen

Dato : 30-08-02 20:10

"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> wrote in message
> Hejsa
> DR1 sender 'Stjålne kroppe' kl. 23.10 iaften.
> Det er jo en klassiker

Det er godt nok "Stjålne kroppe" de sender, men originaltitlen er ikke
"Bodysnatchers", men "Invasion of the body snatchers", og det er nærmere
bestemt genfilmatiseringen fra 78. Body snatchers som genfilmatiseringen fra
93 hedder er ikke særlig god.

Mvh. Rene

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 30-08-02 22:04

Tak for uddybningen

Morten
morten@bowman.dk

Fra : MAH

Dato : 01-09-02 23:32

og..never mind.....filmen ER en klassiker og absolut værd at se...

Fra : Hans Pedersen

Dato : 02-09-02 16:52

On Fri, 30 Aug 2002 21:10:19 +0200, "René Eske Jensen"
<rene.eske@jensen.tdcadsl.dk> wrote:

>Body snatchers som genfilmatiseringen fra
>93 hedder er ikke særlig god.

Der er jeg helt enig. Den er rigtig ringe. Den bedste er dog helt
klart 1956-versionen, som man kan læse mere om her:
http://us.imdb.com/Title?0049366

--
Hans Pedersen, Esbjerg.
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476