Bog-tips
Fra : Kim N. Jensen

Dato : 30-08-02 17:01

Hej -

hvis I er i nærheden af Helligåndskirken i København, kan det nok betale sig
at lægge vejen forbi, Vangsgårds Antikvariats hollandske bogudsalg kører på
sidste vers (5,- pr bind i morgen og fyld posen for en tyver på søndag). Da
jeg forlod stedet her ved 3-tiden fredag var der Historiske Meddelelser om
København i rå mængder, diverse årgange af Genealogisk Tidsskrift og den
berømmelige "Lehnsbaron Hans Berner Schilden Holsten's slægtebog" - såvidt
jeg kunne se var der alle hæfterne (jeg har set dem hos en anden antikvar
for 1000.-, her kan den fås for omkring 30.- - men det kræver gode
armmuskler at få den slæbt hjem!)

Og man kan vel også finde noget andet at læse i. (Jeg har i øvrigt intet at
gøre med Vangsgård!)

mvh

Kim N. Jensen