MS Windows
briani 27239
Kan ikke lukke ned!!
Fra : Sputnik

Dato : 30-08-02 15:18

Hej alle.
Efter nyinstall. af alle programmer, (Format) opdaterede jeg i Microsoft
Update,
(der var intet i vejen før jeg opdaterede)
efter dette kan jeg ikke lukke ned, den bliver ved med at genstarte,
så den eneste mulighed jeg har, er at slukke på afbryderen når den går igang
med at boote.
Jeg har for længe siden, her i NG læst at andre har haft samme problem,
men kan selvfølgelig ikke huske svarende.
Kan du hjælpe??
PC:
Win. 98SE
400 Mhz
192 Mhz Ram
Venlig hilsen John

Fra : Leony

Dato : 30-08-02 20:23

"Sputnik" <kispus@bluemail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har for længe siden, her i NG læst at andre har haft samme problem,
> men kan selvfølgelig ikke huske svarende.
> Win. 98SE

Du kan downloade en patch som gerne skulle fixe problemet her:
http://www.microsoft.com/windows98/downloads/contents/WURecommended/S_WUFeat
ured/Win98SE/Default.asp

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Sputnik

Dato : 30-08-02 21:52

> Du kan downloade en patch som gerne skulle fixe problemet her:

http://www.microsoft.com/windows98/downloads/contents/WURecommended/S_WUFeat
> ured/Win98SE/Default.asp
Siden siger:
The page cannot be found
Hilsen John

Fra : Thomas Jacobi Olesen

Dato : 30-08-02 21:57

http://www.microsoft.com/windows98/downloads/contents/WURecommended/S_WUFeat
> Siden siger:
> The page cannot be found
> Hilsen John

Noget af linket er blot smuttet ned på næste linie i din newsreader. Du skal
kopiere hele svineriet over i browserens adressefeldt.

Med venlig hilsen
<</Thomas\>>

Fra : Madsen

Dato : 30-08-02 22:33

Sputnik skrev:

> Siden siger:
> The page cannot be found

http://makeashorterlink.com/?O2872131

Madsen.

Fra : Sputnik

Dato : 31-08-02 06:30

Hej!
Det hjalp, nu virker den igen-siger pænt tak!
Venlig hilsen John