phpMyAdmin opfører sig mærkeligt
Fra : Tinky Winky

Dato : 30-08-02 13:25

Hvis jeg vælger en database får jeg en "siden kan ikke vises fejl" i MSIE.
Samme fejl får jeg også nogle gange med tables. Andre gange kan jeg godt se
tables, men med mærkelige tegn ind i mellem.

Jeg mistænker Apache eller PHP, måske kombinationen, for at være skyld i
fejlen.

phpMyAdmin 2.3.0
PHP Version 4.2.2
Apache/2.0.39 (Win32)

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 30-08-02 13:40

"Tinky Winky" <lksjdflkjzsdhflkajshrlkjaeshr@ksjdhskjdhfkshdfkshdf.com>
skrev i en meddelelse news:akno7m$2f5$1@sunsite.dk...

> PHP Version 4.2.2
> Apache/2.0.39 (Win32)

PHP understøtter ikke officielt Apache 2, før PHP kommer i version 4.3.
Apache 2 understøttelsen i PHP 4.2.2 er betakode og mangler implementation
af flere funktioner.

Tonni Aagesen
<agent29 AT stofanet DOT dk>

Fra : Tinky Winky

Dato : 30-08-02 17:45

> PHP understøtter ikke officielt Apache 2, før PHP kommer i version 4.3.
> Apache 2 understøttelsen i PHP 4.2.2 er betakode og mangler implementation
> af flere funktioner.

OK, har installeret Apache 1, det virker fint nu, tak.

Fra : Mikkel Gravgaard

Dato : 01-09-02 02:40

Vil da lige tilføje at jeg havde en masse lignende probs med WinXP Apache 2
+ PHP 4.x og MySQL 4 (alfa).
Fejlen lå i enten i MySQL (hvilket vel ikke burde overraske, når der er tale
om en alfa-version) eller Windows XP (skiftede fra MySQL 4 til 3 og WinXP
til Win2k på samme tid).
WinXP-problemerne er beskrevet her:
http://www.apache.org/dist/httpd/binaries/win32/#xpbug

/Mikkel

Fra : Kim Ingemann

Dato : 30-08-02 16:07

On Fri, 30 Aug 2002 14:25:26 +0200, Tinky Winky wrote:

> [...]
> tables, men med mærkelige tegn ind i mellem.
>
> Jeg mistænker Apache eller PHP, måske kombinationen, for at være skyld i

Husket at sætte "$cfg['PmaAbsoluteUri']" korrekt i config.inc.php? Hvis
ikke at den står helt korrekt, så kan den godt lave de fejl der.

--
Med venlig hilsen / Best regards,
Kim Ingemann