Warcraft III vs. windows 2000
Fra : Anders Nielsen

Dato : 30-08-02 12:47

Hej.

Spiller ikke selv, men har lovet at spørge for en der spiller warcraft III.
Han kan ikke få det til at kører under windows 2000, kan det passe, og kan
han gøre noget for at det kan lade sig gøre?

Mvh
Anders

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 30-08-02 13:03

Anders Nielsen wrote:
> [...]
> warcraft III. Han kan ikke få det til at kører under windows 2000,
> kan det passe, og kan han gøre noget for at det kan lade sig gøre?

Hvis det står uden på æsken at det understøtter Windows 2000...? Sig til din ven at han skal kigge på æsken. Hvis der står på æsken at det virker under Windows 2000, så vil det begynde at virke af sig selv, lige så snart han har læst det. Hvis ikke, så kan han tage tilbage i butikken med sin kvittering, og få en ny kopi.

-Sune

PS, lån mig din krystalkugle, så skal jeg sige dig hvordan din ven får Warcraft III til at virke.

Fra : Anders Nielsen

Dato : 30-08-02 13:43

"Sune Mika Salminen" <not_real@fakeantispamemail.dk> wrote in message

---
[...]

Det står både på æsken og på cd'en at det skulle kunne køre på
98/ME/2000/XP. Det har vi læst nu og spillet virker stadig ikke. Er det så
fordi vi kom til at læse det både på cd'en og på æsken, i stedet for KUN at
læse det på æsken som du sagde?

---
Hvis ikke, så kan han tage tilbage i butikken med sin kvittering, og få en
ny kopi.
---

Det bliver nok også løsningen, hvis ikke der er nogle der har andre bud på
hvad der er galt.

---
PS, lån mig din krystalkugle, så skal jeg sige dig hvordan din ven får
Warcraft III til at virke.
---

Jeg har ingen krystalkugle du kan låne, så jeg tror ikke du kan hjælpe
yderligere... ellers tak for forsøget

I øvrigt kan jeg fortælle at det nogle gange spørger efter cd'en. Putter man
den i sker der ikke mere. Andre gange sker der slet ikke noget

Andre bud?

Mvh

Anders

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 30-08-02 14:10

Anders Nielsen wrote:
> [...]
> det så fordi vi kom til at læse det både på cd'en og på æsken, i
> stedet for KUN at læse det på æsken som du sagde?

*LOL* muligvis.....!

(godt du har humor

> [...]
> Warcraft III til at virke.
> ---
>
> Jeg har ingen krystalkugle du kan låne, så jeg tror ikke du kan hjælpe

Grunden til at jeg spurgte, er at jeg skal bruge mere information for at kunne hjælpe. DirectX version, lydkort, grafikkort, bundkort, processor-type, har i installeret de nyeste drivere til alt hardwaren, er din ven logget på som administrator, har i hentet nyeste patch til Warcraft III og så videre og så videre......

Hvis i skal installere nye drivere, så installer driverne til bundkortet først, derefter alt det andet, og så til sidst DirectX 8.1. Og husk at i skal være logget på som administrator, eller have administrative rettigheder (også når i installerer spillet og evt. patch). Og slå evt. antivirus software fra når i installerer. Det var hvad jeg lige kunne komme på, håber det hjælper.

-Sune

Fra : Anders Nielsen

Dato : 30-08-02 14:10

[...]

-------------

Tak for hjælpen ind til videre... vi kigger på det og ser hvad der sker.

Mvh..

Anders

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 31-08-02 05:09

> I øvrigt kan jeg fortælle at det nogle gange spørger efter cd'en. Putter
man
> den i sker der ikke mere. Andre gange sker der slet ikke noget

Er det et DVD drev ? Mener at ha læst der kan være noget bøvl med nogen
CD'er og DVD drev.. prøv evt at downloade en no-cd Patch fra
www.gamecopyworld.com

Andreas Jeppesen

Fra : kk

Dato : 30-08-02 15:22

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-02 15:37

>Spiller ikke selv, men har lovet at spørge for en der spiller warcraft III.
>Han kan ikke få det til at kører under windows 2000, kan det passe, og kan
>han gøre noget for at det kan lade sig gøre?

Du skal nok diske op med nogle lidt mere konkrete fakta om hvad "det
virker ikke"-fejlen er. Er der problemer med installere det? Crasher
spillet under opstart? Crasher det mens han sidder og spiller?

Kører selv med Warcraft III og Windows 2000, så det er altså ikke
kombinationen af de to der er problemer med.

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson