Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Memory/Smart Media-kort
Fra : Bjarne Hansen

Dato : 30-08-02 12:15

Hvis ellers nogle skulle finde dette link brugbart?

http://www.thansen.dk/products.asp?c=85202249&n=496906542

Bjarne

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 30-08-02 13:40

Bjarne Hansen wrote:

> Hvis ellers nogle skulle finde dette link brugbart?

Næ det er ikke særligt interessant, det hører faktisk kun hjemme som et
Re til et indlæg, hvor der direkte forespørges efter oplysninger om
sådanne indkøbsmulighedder.

Og det er temmelig off-topic at poste indlæg, hvor formålet allene er at
henvise til en on-line shop, dem er der jo temmelig mange af, så det
kunne fylde en hel del, hvis vi alle skulle poste opslag til web-sites
der sælger fotogrej og tilbehør....!

Svar på dette indlæg er også off-topic, så derfor er der sat et FUT til:

Fra : Bjarne Hansen

Dato : 30-08-02 22:43

---------Enig, det skulle være postet til en anden NG

> så det kunne fylde en hel del, hvis vi alle skulle poste opslag til
web-sites
> der sælger fotogrej og tilbehør....!
---------også enig, men lever du egentlig selv op til dine egne
målsætninger?
Dine reklame-web-sites-link som du så flittigt benytter dig af, er måske
her undtaget? Eller skal vi efterleve det gamle mundheld:

"Du skal ikke gøre, som jeg gør, men gøre som jeg siger"?

Venlig hilsen
Bjarne

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 30-08-02 23:15

"Bjarne Hansen" skrev i en meddelelse
> Dine reklame-web-sites-link som du så flittigt benytter dig af, er måske
> her undtaget? Eller skal vi efterleve det gamle mundheld:
> "Du skal ikke gøre, som jeg gør, men gøre som jeg siger"?

Signaturen er normalt ens egen - og må gerne indeholde
reklamer - ihvertfald så længe selve indlægget er relavant
for gruppen - og det er Niels's da normalt ?

Men det var indlægget, der startede tråden ikke, da reklamen
ikke var en del af en debat !

--

Jan Vestergaard
jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-08-02 16:50

Bjarne Hansen wrote:
> Hvis ellers nogle skulle finde dette link brugbart?

Det er godt nok lidt dyrt for de compact flash-kort ... Når
man tænker på at et godt RiData-kort på 256meg koster ca.
1000kr ..

--
Hans Joergensen, http://www.nathue.dk
Photo-gallery @ http://gallery.nathue.dk

Fra : Allig8or125

Dato : 31-08-02 18:45

I øvrigt er prisen ikke noget at råbe hurra for:
Memory card, Smart Media 64 MB
Varenr.: 50635
Kr. 449,00
Se her:
VERDENS BEDSTE PRIS!

Performance Memory 64MB SmartMedia med 10 års garanti. Du finder Flash
Memory i menuen under Kamera og Multimedia.

239,-

--
Allig8or
Allig8or125@hotmail.com