JBH
Fra : marianne hellemose

Dato : 30-08-02 10:24

Så er Vejle.avisen også begyndt at skrive om Jens Breth
Hansen, I skal bare øverst på siden bruge søgefunktionen
så kommer der 4 artikler

http://www.vejleonline.dk/

Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Mette M

Dato : 30-08-02 10:46

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> wrote in message
> Så er Vejle.avisen også begyndt at skrive om Jens Breth
> Hansen, I skal bare øverst på siden bruge søgefunktionen
> så kommer der 4 artikler
>
> http://www.vejleonline.dk/

Den hedder altså Vejle Amts Folkeblad
..
Mette

Fra : Katrine Nederby

Dato : 30-08-02 11:21

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:akndjc$rpt$1@sunsite.dk...
> Så er Vejle.avisen også begyndt at skrive om Jens Breth
> Hansen, I skal bare øverst på siden bruge søgefunktionen
> så kommer der 4 artikler
>
> http://www.vejleonline.dk/

Hej Marianne m.fl.

Jeg kan ikke lade være med at bide mærke i dette her (artiklen fra d.
11.07.)

"Dyrlægeforeningens klageudvalg har henvist familien fra Kolding til at gå
til domstolene og til Fødevareregion Vejle for at få erstatning fra
billig-dyrlægen, da klageudvalget ikke kan idømme eller sanktionere overfor
for Dyrlægeforeningens medlemmer."

Hvad fa'en skal de så med et klageudvalg?

Samler Dyrlægeforeningen bare på klagesager uden at bruge dem til noget?
(Sådan forstår jeg sidste del af sætningen)

Mange hilsner
Katrine

Fra : AEK

Dato : 30-08-02 17:00

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:akndjc$rpt$1@sunsite.dk...
> Så er Vejle.avisen også begyndt at skrive om Jens Breth
> http://www.vejleonline.dk/

Smukt !
Er det dig, der har haft kontaktet dem ?

/ Anya.

Fra : marianne hellemose

Dato : 30-08-02 17:36

Anya skrev

<Smukt !
Er det dig, der har haft kontaktet dem >

Næh, det kan jeg desværre ikke tage æren for. Til
gengæld har jeg på nettet "jagtet" to journalist-elever
som skrev en semester opgave i '96 om JBH, jeg kom
i besiddelse af den, Jette og jeg synes at den skulle have været på vores
hjemmeside, men ville godt have deres
tilladelse, jeg fandt en af dem gennem journalistforbundet,
og har i dag fået en mail, hvor han giver sine grunde til
at den IKKE kommer på hjemmesiden, det er jeg ked af
men respekterer selvfølgelig hans ønske, skulle nogle af
jer være interesseret i at læse den, må det være i "privat"
regi.

Fra : Inger Kaya

Dato : 30-08-02 21:34

Marianne gider du sende den til mig. Jeg vil gerne læse den.

/ Inger Kaya

On Fri, 30 Aug 2002 18:35:51 +0200, "marianne hellemose"

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 01-09-02 10:35

Jeg vil da oxo meget gerne læse den

VH Pernille