MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
CLI baseret program til at lave et miror a~
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 30-08-02 09:30

NOgen der kender til et cli basseret program til at lave et mirror af en
ftp?
Jeg har en webhotel ude i byen hvor jeg gerne selv vil have en backup af
dette engang i døgnet via en AT scheduler eller lignende.
Mit problem er bare at finde et stykke værktøj der kan dette?
ftp.exe kan umiddelbart ikke bruges fordi hvis jeg vil downloade noget fra
serveren får jeg en 200 , og det betyder så vidt jeg husker wait ->der skal
bruges pasv.
Et bud på en variant der kan dette? , jeg var ved at kigge på wget til
windows men ehm wget og jeg er vist ikke helt så gode venner på windows som
vi er på bsd ;)
Det skal helst være noget der kan kaldes fra et bat fil således jeg slipper
for at have et program åben 24/7
Umiddelbart er der kun diverse grafiske ting på tucows, ikke rigtig noget
cli ;/

/Dennis