Arie i Amin Jensen-show
Fra : Snavox

Dato : 30-08-02 08:51

Hej.

Den store mand sluttede med at afsynge en arie - kan nogen fortælle hvilken,
og hvem der har komponeret?

Har spurgt før, men TDC's nyhedsserver har åbenbart spist indlægget - jeg
kan i hvert tilfælde ikke selv finde det igen.

Venlig hilsen

Poul

---

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 30-08-02 10:34

Snavox wrote:
> [...]
>
> Har spurgt før, men TDC's nyhedsserver har åbenbart spist indlægget -
> jeg kan i hvert tilfælde ikke selv finde det igen.

Du kan finde det hos google. Ellers kan du prøve at slette gruppen,
genstarte dit newsprogram, og tilføje den igen.

Mvh
Nikolaj

Fra : Lars Frandsen

Dato : 30-08-02 15:13

"Snavox" <chrispo@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Den store mand sluttede med at afsynge en arie - kan nogen fortælle
hvilken,
> og hvem der har komponeret?

Arien er Nessun Dorma skrevet af Puccini.
--
Mvh. Lars Frandsen, Bramming
http://home.tiscali.dk/larsfr/

Fra : Claus Tersgov

Dato : 01-09-02 17:07

"Snavox" <chrispo@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse news:3d6f23bb$0$150

> Den store mand sluttede med at afsynge en arie - kan nogen fortælle
hvilken,
> og hvem der har komponeret?

NEJ! De "store" mand sang ikke, han hvæsede, spruttede og voldtog Calaf's
arie, Nessun Dorma fra Turandot af Giacomo Puccini.

Claus