GF mx2 på jaguar
Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 30-08-02 09:14

Før jeg render ud og fyrer 500kr af på et billigt GF 2mx kort, vil
jeg lige høre om erfaringerene med PC kort og QE på missekatten. Jeg
ved Rene nåede at snuse til kombinationen, andre?

Virker de problemløst og kan det for alvor mærkes på en G4 i 4-500MHz
klassen. Eller er der tale om sidste krampetrækning? Hvordan med
OpenGL spil og DVD aftastning?

Eller bør jeg i stedet lede efter et brugt GF3 kort (ikke ti).

Besides, if you can't get a decent kernal panic      <icq://131382336>
or two in a month, what's the point of living?      <aim://reippuert>

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 30-08-02 19:18

Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> wrote in

> [...]
>
> Virker de problemløst og kan det for alvor mærkes på en G4 i 4-500MHz
> klassen. Eller er der tale om sidste krampetrækning? Hvordan med

Altså, alt virkede fint da jeg lavede forsøget, men så solgte jeg jo min
Cube uden at få testet det rigtigt. Jeg nåede ikke at teste med ATI-kortet,
så det er ikke til at sige, om man kan mærke en forskel.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 31-08-02 00:46

On Fri. d. 30 Aug. 2002 kl. 18:17 GMT, René wrote:

> Altså, alt virkede fint da jeg lavede forsøget, men så solgte jeg jo min
> Cube uden at få testet det rigtigt. Jeg nåede ikke at teste med ATI-kortet,
> så det er ikke til at sige, om man kan mærke en forskel.

Øv... grunden til jeg er i tvivl er at eks Hr Holm ikke kan mærke
forskel på 10.1x og 10.2 på sin Imac G4 med GF2mx, dvs med og uden QE
- Jeg kan derimod mærke en dramatisk forskel på min G4 med Rage128pro.