Tillykke til Joan :-)
Fra : Jette

Dato : 30-08-02 06:31

En lille fødselsdagshilsen fra mig

Ha' en rigtig god dag.

Mvh. Jette

--
Ny bruger af dk.fritid.dyr.kat? Opret din profil og se andres på
gruppens hjemmeside http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk

Fra : Jette

Dato : 30-08-02 06:43

Ups!... det er jo først i morgen...(glemte at ICQ altid advarer dagen
før).. På den anden side, skal en 30 års fødselsdag vel fejres over
flere dage )

Mvh. Jette

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 30-08-02 08:55

*GG* hvor er du sød
Tak for hilsnen selv om det først er i morgen *S*

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 30-08-02 11:40

"Joan Frederiksen" <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> skrev i en meddelelse
> *GG* hvor er du sød
> Tak for hilsnen selv om det først er i morgen *S*

Gider du ikke lige sende din nye adr. til mig .. ellers kan jeg jo
ikke sende fødselsdagsgave vel .. skriver til dig en af de nærmeste
dage .. men er et fjols til at skrive mail i denne tid ..

Smil fra Ami