Kender I den?
Fra : Hans Buhl Houmøller

Dato : 29-08-02 22:12

Kender i en dansk sang, som omhandler en rødhåret dreng, som er albino og
bliver mobbet. Men om onsdagen gør det ikke noget, for der spiller han
rollespil i den mørke skov, medhans pap-sværd og bruger trylledej som
bomber. Jeg hørte den for en uge siden, men jeg ved ikke hvad den hedder,
eller hvem der har lavet den. Kan I hjælpe mig!!!

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 29-08-02 22:23

"Hans Buhl Houmøller" <buhlspostkasse@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Kender i en dansk sang, som omhandler en rødhåret dreng, som er albino og
> bliver mobbet.

Den står omtalt hvis du kigger 5 linier nede....
Og det er vist DR der har rettighederne til den,
og den er derfor ikke udgivet.

Vi er nogle der gerne ville have den!

Godnat herfra

/RHH
--
ICQ: 126307471
Ved svar fjern NO-SPAM i emailadressen

Fra : Lars Frandsen

Dato : 30-08-02 15:08

> Kender i en dansk sang, som omhandler en rødhåret dreng, som er
albino...<snip>

En rødhåret dreng, som er albino?
Han må da have farvet sit hår?
--
Mvh. Lars Frandsen, Bramming
http://home.tiscali.dk/larsfr/

Fra : Benny Mortensen

Dato : 04-09-02 08:31

"Lars Frandsen" <lars@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> "Hans Buhl Houmøller" <buhlspostkasse@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> albino...<snip>
>
> En rødhåret dreng, som er albino?
> Han må da have farvet sit hår?
> --
> Mvh. Lars Frandsen, Bramming
> http://home.tiscali.dk/larsfr/
> lars@spamfilter.dk

Hej Alle

Ja den ville jeg også gerne høre mere om, men selvfølgelig, i en historie
kan alting ske. Men det kan da vist ellers ikke lade sig gøre

Hilsen Benny

Fra : Thomas Elbo Jensen

Dato : 05-09-02 00:11

> [...]
> bomber. Jeg hørte den for en uge siden, men jeg ved ikke hvad den hedder,
> eller hvem der har lavet den. Kan I hjælpe mig!!!

Jeg MENER det er "Det brune punktum".... Men jeg er ikke helt sikker....
Check evt. efter den på deres nye CD.

Mvh. Thomas

Fra : Ulrik Kold

Dato : 05-09-02 01:07

Thomas Elbo Jensen wrote:

> Jeg MENER det er "Det brune punktum".... Men jeg er ikke helt sikker....
> Check evt. efter den på deres nye CD.
>
> Mvh. Thomas

Tag lige et kig på indlægget fra Morten, kl. 20:47, d. 29-08-02.

Det hedder "Re: Rollespil sangen" og har message-id:
<Xns9279D38AF4118newsabc123dk@193.88.15.201>

..kold
Hi! I'm your friendly neighborhood signature virus. | www.ulrikkold.dk
Copy me to your signature file and help me spread! | mig@ulrikkold.dk