windows xp
Fra : RaB

Dato : 29-08-02 21:29

jeg har lige installeret windows xp på min computer. jeg havde windows
98 før. Så skulle jeg installer sims hotdate.. Er der nogle der kan
sige mig hvorfor den skriver D:\games\simssetup\sims.exe er ikke et
gyldigt win32-program..... der kørt fint på windows 98...l det være super :)

Jeg har taget skiverne og en plump i udstødningen, der sidder også en
plump i cylinderen, men den kan jeg ikke få ud...

Jeg håber der er nogen der svarer hilsen

BTJS i Direct3D mode, men kun i software mode :(

http://www.kandu.dk/

Fra : Palle Jensen

Dato : 29-08-02 21:48

> Jeg har taget skiverne og en plump i udstødningen, der sidder
> også en
>
> plump i cylinderen, men den kan jeg ikke få ud...

?!?!?!? Tuner du knallert imens du spiller Sims?

Fra : FeZ

Dato : 29-08-02 21:50

"RaB" <RaB.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.kandu.dk/

Er det bare mig eller er det som om stort set alle
indlæg leveret af kandu.dk virker som om der
er flere indlæg blandet samme ??
--
FeZ

Fra : DWM

Dato : 29-08-02 22:04

"FeZ" <fez@lovely.spam.stofanet,dk> skrev i en meddelelse
> Er det bare mig eller er det som om stort set alle
> indlæg leveret af kandu.dk virker som om der
> er flere indlæg blandet samme ??

Jo det kunne godt se sådan ud.

/Kenneth Iversen

Fra : Seth

Dato : 29-08-02 23:10

> [...]
> plump i cylinderen, men den kan jeg ikke få ud...
>
> Jeg håber der er nogen der svarer hilsen
>
> BTJS i Direct3D mode, men kun i software mode :(

LOOOOOOOOOL!!!!
Det her indlæg sammen med det sidste hajbillede postet i dk.binaer er dagens
griner....

Mvh
Seth

Fra : Svend Emil

Dato : 30-08-02 17:11

> LOOOOOOOOOL!!!!
> Det her indlæg sammen med det sidste hajbillede postet i dk.binaer er
dagens
> griner....

Ja, godt man også abbonerer på snak.vittigheder, men det her stikker den
gruppe pt.

--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 30-08-02 00:07

RaB wrote:
> [...]
> plump i cylinderen, men den kan jeg ikke få ud...
>
> Jeg håber der er nogen der svarer hilsen
>
> BTJS i Direct3D mode, men kun i software mode :(

Læg hellere det trækpapir tilbage hvor du fandt det....

-Sune