Is-Guffer
Fra : CeeJay

Dato : 29-08-02 20:26

Jeg er lige blevet fortalt (af en pige heldigvis) at hun vil elske at guffe
gren på mig med en is-terning i munden ( imens hun gør det )

Det har jeg aldrig prøvet før
Så er det jeg tænker hvorfor er det sjovt/godt.
Det lyder .. øh .. koldt.

Mvh
CeeJay

Fra : Elros

Dato : 29-08-02 20:29

CeeJay wrote:
> Det lyder .. øh .. koldt.

Det er nok forskelligt fra pik til pik, men for mig skal den isterning
ikke være ret stor. Ellers er det simpelthen uudholdelig koldt.
Jeg fik idéen fra en veninde der sagde hendes kæreste elskede det og min
egen kæreste syntes det kunne være sjovt, så vi prøvede. Det var ikke
nonge ubetinget fornøjelse :(

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 29-08-02 20:33

Elros <none@yet> wrote:

> [...]
> Jeg fik idéen fra en veninde der sagde hendes kæreste elskede det og
> min egen kæreste syntes det kunne være sjovt, så vi prøvede. Det var

jeg kan i stedet anbefale køleskabskolde vindruer... man får med dem både
den kolde fornemmelse og gyset, men uden den uudholdeligt isnene og andre
ubehageligheder det kan give at have en isterning på så prekært et sted*G*
og samtidig er vindruekød blødt og lækkert og man kan have den længere i
munden samtidig med at den langsomt bliver varmere...

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Ally

Dato : 29-08-02 20:34

> [...]
> Det har jeg aldrig prøvet før
> Så er det jeg tænker hvorfor er det sjovt/godt.

Det er VILDT lækkert og frækt! Jeg elsker det. Det giver en fræk isnende men
blød fornemmelse... det er vist den bedste måde, jeg kan beskrive det på

Hilsen
Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 29-08-02 21:22

["CeeJay" <usenet2002-2@ceejay.cjb REMOVEthisSPAMfilterTOreply .net> |
Thu, 29 Aug 2002 21:26:24 +0200]

>Jeg er lige blevet fortalt (af en pige heldigvis) at hun vil elske at guffe
>gren på mig med en is-terning i munden ( imens hun gør det )

Det er faktisk også rigtigt dejligt!

>Så er det jeg tænker hvorfor er det sjovt/godt.
>Det lyder .. øh .. koldt.

Tjaeh, hvorfor er det sjovt/godt at bruge andre krydderier i
madlavningen end man plejer?

At ham/hende der sutter først har gjort det modsatte, nemlig at drikke
varm kaffe/the og har holdt det lidt i munden, er også vildt
anderledes/dejligt.

René
www.rene.hjorth.com & www.lowcarb.dk

Fra : Sanne Bülow

Dato : 29-08-02 22:23

Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net> scribbled:

> [...]

> At ham/hende der sutter først har gjort det modsatte, nemlig at drikke
> varm kaffe/the og har holdt det lidt i munden, er også vildt

Det har jeg ihvertfald prøvet flere gange med stor succes

Sanne Bülow
Dragons aren't extinct;
they just learned to hide in books.

Fra : Chokmah

Dato : 30-08-02 00:01

On Thu, 29 Aug 2002 23:22:38 +0200, "Sanne Bülow" <it@abso.adsl.dk>
wrote:

>Det har jeg ihvertfald prøvet flere gange med stor succes

sådan ud af alm nysgerighed - hvordan er det som kvinde at få
isterininger op i skeden om der er nogen der disponere over slig
erfaring - gud forbyde der er svaret på det - jeg erlige hoppet ind i
tråden og skimet de sidste indlæg ????
Mv
Bo M M

Fra : Sine

Dato : 31-08-02 16:47

<snip>

> [...]
> isterininger op i skeden om der er nogen der disponere over slig
> erfaring - gud forbyde der er svaret på det - jeg erlige hoppet ind i

Hej Bo..

Ingen isterninger til mig tak.. Jeg synes det er meget ubehageligt, på
grænsen til smertende, og så synes jeg ikke om fornemmelsen når smeltevandet
løber ud af mig.. Meget ubehageligt!
Det var bare min mening, hej.. :)

Venlig hilsen Sine
Redaktør på Gratis6.dk

Fra : Chokmah

Dato : 31-08-02 17:34

On Sat, 31 Aug 2002 17:47:22 +0200, "Sine" <sine@hemligt.net> wrote:

> [...]
>grænsen til smertende, og så synes jeg ikke om fornemmelsen når smeltevandet

jamen jeg takker for dit bidrag - for jeg har tænkt lidt på det her
med at is af en slags ? *svejsene* effekt når man lige tager det ud og
kan godt hænge ved huden lidt - og om det måsle var milder hvis man
lagede et kondom omkring -
by the way nu har jeg ikke den fjerneste ide om hvad det vil sige at
have en skede som en del af sin krop - men ved inføring af is har jeg
en ide om at den trægger sig sammen ???

MvH
Bo
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Sanne Bülow

Dato : 31-08-02 23:31

Chokmah <chokmah@c.dk> scribbled:

> by the way nu har jeg ikke den fjerneste ide om hvad det vil sige at
> have en skede som en del af sin krop - men ved inføring af is har jeg
> en ide om at den trægger sig sammen ???

Det tror jeg faktisk ikke, har aldrig erfaret at kulde skulle have denne
effekt

Fra : Chokmah

Dato : 01-09-02 16:08

On Sun, 1 Sep 2002 00:30:32 +0200, "Sanne Bülow" <it@abso.adsl.dk>
wrote:

>Chokmah <chokmah@c.dk> scribbled:

>Det tror jeg faktisk ikke, har aldrig erfaret at kulde skulle have denne
>effekt

Nå jamen så er jeg jo lige vidt med det - her med at løbe rundt og ha
en skede
MvH
Bo

Fra : Sanne Bülow

Dato : 31-08-02 23:29

> [...]

> isterininger op i skeden om der er nogen der disponere over slig
> erfaring - gud forbyde der er svaret på det - jeg erlige hoppet ind i

Jeg har aldrig prøvet at få isterninger op i skeden, og tror heller ikke det
ville være rart, plus ville nok være lidt bange for forfrysninger hvis
den sådan blev et sted, men at blive slikket, hvor fyren har en isterning i
munden kan være ekstremt ophidsende.

Fra : Elros

Dato : 31-08-02 23:33

Sanne Bülow wrote:
>... men at blive slikket, hvor fyren har en isterning i
> munden kan være ekstremt ophidsende.

I det hele taget, så er det at blive slikket da specielt dejligt da man
føler partnere meget mere detaileret pg.a. temperatur variationerne.
En pigemund er i sig selv lige tilpas køligere end 37,5 grader til at
det føles meget tydeligt når den lukker sig om ens pikhovede.

Fra : missie

Dato : 08-09-02 11:02

Hey Bo!

> [...]
> isterininger op i skeden om der er nogen der disponere over slig
> erfaring - gud forbyde der er svaret på det - jeg erlige hoppet ind i

Hmmm...til det kan jeg altså kun sige, at jeg ikke har prøvet med
isterninger som sådan - meeeen min kære mand havde forlystet sig med at
blindfolde mig og køre mig temmelig meget op - for derefter at hygge sig
lidt med en limonadeis *gf*

Og det er ganske rigtigt, at det ligger på grænsen til det små-smertende -
men så igen - det er vi jo nogen, der tænder på
Derudover tror jeg nok jeg smagte temmelig meget af limonadeis bagefter
*fnis*

Så - alt efter hva man tænder på! Og ja - jeg synes det er viiildt frækt!

Knus
missie

Fra : Mirian

Dato : 29-08-02 21:59

"CeeJay" <usenet2002-2@ceejay.cjb REMOVEthisSPAMfilterTOreply .net> skrev i
en meddelelse news:3d6e7536$0$27685$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> gren på mig med en is-terning i munden ( imens hun gør det )
>
> Det har jeg aldrig prøvet før
> Så er det jeg tænker hvorfor er det sjovt/godt.

Hej jeg kan da fortælle at min kæreste er helt vild med det. Han elsker
simpelthen at få pikken suttet af mens jeg har en isterning i munden. Han
kan ikke rigtig forklare hvorfor det er så godt men jeg skulle hilse og
sige: prøv det prøv det........
MVH Mirian

Fra : Sine

Dato : 31-08-02 16:44

"CeeJay" <usenet2002-2@ceejay.cjb REMOVEthisSPAMfilterTOreply .net> wrote in
message news:3d6e7536$0$27685$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> gren på mig med en is-terning i munden ( imens hun gør det )
>
> Det har jeg aldrig prøvet før
> Så er det jeg tænker hvorfor er det sjovt/godt.

Halløj der.. :)

Jeg har prøvet isterning tricket, dog uden den store succes.. Jeg har så
forsøgt en anden variant, nemlig en kombi af forslaget her, og så det René
kommer med, nemlig en lille mundfuld lunkent vand, samtidig med
isterningerne (små stumper) De smelter godtnok hurtigt, men ifølge mine
erfaringer, ikke så hurtigt at man ikke når at nyde..
Nogen tænder også på at man leger med isterninger på deres kugler, hvilket
jeg ser lidt som tortur - lidt i stil med varm stearin, bare med modsat
fortegn.. *gnæk*
Men for at vende tilbage til det der gufferi.. Jeg kan også varmt anbefale
en mundfuld mineralvand eller champagne.. Hvis du vælger mineralvandet, så
vær dog lige opmærksom på, at der er stor forskel på hvor blid brusen er..
Noget stikker temmelig hårdt, og hvis i piger gerne vil have lidt at
sammenligne med, tror jeg det svarer lidt til at tage en lille slurk ind
under tungen. Hvis det er ubehageligt der, er det nok heller ikke behageligt
for fyren at få pikken dyppet i.. *G*

Håber jeg kunne bidrage..

Venlig hilsen Sine
Redaktør på Gratis6.dk

Fra : CeeJay

Dato : 04-09-02 22:33

[om at (få) sutte(t) pik med isterning i munden]

> Jeg har prøvet isterning tricket, dog uden den store succes.. Jeg har så
> forsøgt en anden variant, nemlig en kombi af forslaget her, og så det René
> kommer med,

René forslag lyder mest tillokkende på mig .. så længe han ikke udfører det
;)

> [...]
> jeg ser lidt som tortur - lidt i stil med varm stearin, bare med modsat

Du er ond. *g*

> [...]
> sammenligne med, tror jeg det svarer lidt til at tage en lille slurk ind
> under tungen. Hvis det er ubehageligt der, er det nok heller ikke

Altså såvidt jeg kan drage handler det om med disse forskellige kneb at
ændre på temperaturen eller tilføje en prikken med mineralvand .. altså give
fremmede og nye sanssensationer.

> Håber jeg kunne bidrage..

Jeg siger tak til dig .. og alle jer andre der har skrevet.
Nu er der noget der skal prøves ved lejlighed ;)

Mvh
CeeJay

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 05-09-02 19:33

["CeeJay" <usenet2002-2@ceejay.cjb REMOVEthisSPAMfilterTOreply .net> |
Wed, 4 Sep 2002 23:33:20 +0200]

>René forslag lyder mest tillokkende på mig .. så længe han ikke udfører det
>;)
ÆV!

>Altså såvidt jeg kan drage handler det om med disse forskellige kneb at
>ændre på temperaturen eller tilføje en prikken med mineralvand .. altså give
>fremmede og nye sanssensationer.

Helt præcist; og at "onanere" i flødechokolade og derefter lade kæresten
slikke det af, er heller ikke HELT tosset ;)

Fra : CeeJay

Dato : 05-09-02 21:08

> ÆV!

:P

> Helt præcist; og at "onanere" i flødechokolade og derefter lade kæresten
> slikke det af, er heller ikke HELT tosset ;)

Hey .. god idé - Jeg har faktisk noget flydende chokolade og karamel stående
et sted.
Så er vi jo inde på nye smagssensationer istedet .. plus det at det er jo
dejligt klæbrigt.

Mvh
CeeJay