Nogle der har en Siemens SL45i
Fra : Ukendt

Dato : 29-08-02 19:12

Jeg købte sådan en i sidste uge, og ville lige høre om jeres heller ikke har
særlig meget lys nede ved "7" tasten. Min har slet ikke så meget lys på 7
tasten som eks. 2 tasten. Skal den være sådan?

BTW: hvor henter i nye spil til den?

--
peet_dk was here... ICQ#71309759
http://www.peet.dk

Fra : Ally

Dato : 29-08-02 19:30

peet_dk wrote:
> Jeg købte sådan en i sidste uge, og ville lige høre om jeres heller
> ikke har særlig meget lys nede ved "7" tasten. Min har slet ikke så
> meget lys på 7 tasten som eks. 2 tasten. Skal den være sådan?

Jeg har en SL45 (uden i), og det er samme problem med den.

> BTW: hvor henter i nye spil til den?

Dér kan jeg ikke hjælpe, for det har SL45'eren ikke mulighed for.

M.v.h.

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Morten Lynnerup

Dato : 01-09-02 14:58

Hej
"peet_dk" <nope> skrev i en meddelelse
> [...]
> særlig meget lys nede ved "7" tasten. Min har slet ikke så meget lys på 7
> tasten som eks. 2 tasten. Skal den være sådan?

Ja, den er lidt svagere der. Du kan jo prøve at skrue lidt op for lysstyrken
det kan hjælpe lidt

Morten

Fra : Claus Engelbrecht

Dato : 01-09-02 19:28

Hejsa,

prøv at tjekke disse sites, de har i hvert fald lidt af hvert til
sl45i'eren:

javamobiles.com
midlet.org
my-siemens.com/city

PS. Jeg overvejer at købe en sl45i - kan I anbefale den? Den koster 2500
uden abb. men har hverken gprs, ems eller mms, er det stadig en god handel?

Mvh

Claus

---
Fjern "fjern-dette" fra min mail-adr.

Fra : Ukendt

Dato : 03-09-02 15:04

> PS. Jeg overvejer at købe en sl45i - kan I anbefale den? Den koster 2500
> uden abb. men har hverken gprs, ems eller mms, er det stadig en god
handel?

Jeg købte den da jeg har hørt godt om sl45 og skulle bruge en mobil med en
god kalender i. (via outlook) e-mail Også skulle den kunne ligge i min buks
lomme uden jeg lagde mærke til den. Har havde en t28'er før. Jeg er tilfred
med den. Og bikser jeg liidt rundt med det e-mail noget endnu, men det er
bare et spørgsmål om hvornår jeg har tager mig tid til at sætte mig ind i
det...