Bedrageriske skønhedsidealer
Fra : Bo Warming

Dato : 29-08-02 19:14

Noget skal være olympiade-pokal - den smukke hun Idealet ændres ved at smag
ændres - også hos dyr. Tilfældigheder har gjort at partnerudvælgelse er
præget af brede striber for zebraer i VestAfrika, men smalle i øst.
Pæreformede kvindehofter var ideal o.1900, men religiøse askesekrav gjorde
slankhed til næste århundrede(r) ideal - dumt. GOD SNAK er jo vigtigere end
at kunne sige til sig selv under samlejet, at dette er en guldpokal og
naboens er kun sølv. At mobbe afvigere væk er dumt, når der ikke er tale om
sikkerhedspolitisk farlige dræbermuslimer eller Max Hardcore-typer med
penisser værre end kzlejre.Fedme er i visse tilfælde forbundet med
ivsglæde - og DET er værd at gå efter.

Fra : Steen Johansen

Dato : 29-08-02 20:39

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev i en meddelelse
<.Fedme er i visse tilfælde forbundet med
<livsglæde - og DET er værd at gå efter.

Jeg tror ikke et øjeblik på at fedme er forbundet med livsglæde
fedme er et af vores tids største problemer
MvH Steen

Fra : Bo Warming

Dato : 29-08-02 21:16

> Jeg tror ikke et øjeblik på at fedme er forbundet med livsglæde
> fedme er et af vores tids største problemer
Det er som med tobak - nogen er født til at kunne lide det, og de er nok
også født til de sygdomme, der er almindelige hos disse livsnydere. Gør man
hvad man har lyst til, bliver man tilfreds og stolt af sig selv - spæger man
sit kød, kommer man til at hade sig selv. At elske sig selv, er vejen til et
godt helbred.
Men nogen er ulykkelige og trøstespiser. Ulykken gør dem syge. Lyv ikke at
trøstespisningen gør dem syge. FOLK VED HVAD DER ER GODT FOR DEM SELV -
måske også narkomaner får et bedre liv med stofferne end hvis de adlød
storebror stat og holdt sig fra stofferne.
"Livet handler om at være på jagt efter næste fristelse" Oscar Wilde.