MS Windows
briani 27239
Hvordan var det nu lige? (Genstart af 98SE~
Fra : BHP [7080]

Dato : 29-08-02 17:55

Hej NG.

Jeg er ved at bringe mit system i orden efter et crash og mgl. nu et link
eller en opskrift på hvordan man kan lave en genvej til reboot af comp vha.
"rundll.exe +?)

Mvh.

BHP

Fra : Edmund

Dato : 29-08-02 18:07

BHP [7080] skrev:

> Hej NG.
>
> Jeg er ved at bringe mit system i orden efter et crash og mgl. nu et
> link eller en opskrift på hvordan man kan lave en genvej til reboot
> af comp vha. "rundll.exe +?)

Genstart kun windows C:\WINDOWS\RUNDLL.EXE user.exe,exitwindowsexec

Slukker eller genstarterC:\WINDOWS\RUNDLL.EXE user.exe,exitwindows

--
Mvh Edmund

Fra : BHP [7080]

Dato : 30-08-02 11:12