Musikpoliti: Coca Cola reklame
Fra : Per.K

Dato : 29-08-02 14:13

Når man sidder og ser den nye Coca Cola reklame, den med den unge gut på
plæneklipperen.
Lytter godt efter melodien der er brugt, kan man begynde at spille
titelmelodien
til Futurama inde i hovedet og tænke: Kors hvor er der dublikeret her.
Den har de bøffet godt og grundigt, den eneste forskel er klokkerne i
melodien.
Der bruges de ikke så ofte som i Futurama.

Venligst Per

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 29-08-02 14:59

Per.K wrote:
> [...]
> melodien.
> Der bruges de ikke så ofte som i Futurama.

Æææææææææiijjjjjjjj altså, så må jeg vist hellere helt undgå at se reklametv
de næste par måneder. Det er svært nok at holde sig til d. 10. november
allerede

/Nikolaj

Fra : Per.K

Dato : 29-08-02 19:57

"Nikolaj Borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
reklametv
> de næste par måneder. Det er svært nok at holde sig til d. 10. november

Også underligt at de har brugt lige den når alle ved at Fry´s foretrukne
drik er Slurm,
og ikke Coca Cola.

Venligst Per

Fra : Robert Eriksen

Dato : 29-08-02 20:53

"Per.K" wrote:

> reklametv

> Også underligt at de har brugt lige den når alle ved at Fry´s foretrukne
> drik er Slurm,
> og ikke Coca Cola.

Men du kan jo ikke købe Slurm på jorden endnu alligevel.
Og efter at have set hvordan det bliver produceret skal jeg fa'me ikke
have noget

/Robert

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 29-08-02 23:00

Robert Eriksen wrote:

> Men du kan jo ikke købe Slurm på jorden endnu alligevel.
> Og efter at have set hvordan det bliver produceret skal jeg fa'me ikke
> have noget

Sikker? Ville du drikke Coca Cola, hvis du vidste hvordan det blev til? Fry
fortsætter da med at drikke Slurm.

/Nikolaj

Fra : Robert Eriksen

Dato : 29-08-02 22:59

Nikolaj Borg wrote:

> Sikker? Ville du drikke Coca Cola, hvis du vidste hvordan det blev til? Fry
> fortsætter da med at drikke Slurm.

Ignorance is bliss

/Robert

Fra : Per.K

Dato : 31-08-02 08:13

> Sikker? Ville du drikke Coca Cola, hvis du vidste hvordan det blev til?
Fry
> fortsætter da med at drikke Slurm.
>
> /Nikolaj

Ja produktionen af Coca Cola er heller ikke just lutter lagkage.
Meeen kan Fry blive "hooked on Slurm" kan vi sikkert også.
Se selv hvordan at folk er hooked on Coca Cola, selv om jeg ikke fatter at
nogen
gidder at drikke det bøvsevand.

Venligst Per

Fra : AJC

Dato : 31-08-02 22:32

"Per.K" <persen1@NONOyahoo.dk> wrote in message

> Ja produktionen af Coca Cola er heller ikke just lutter lagkage.

Hvad mener du med det?

Mvh
AJC.

Fra : Per.K

Dato : 01-09-02 11:22

"AJC" <benny@abba.se> skrev i en meddelelse
> "Per.K" <persen1@NONOyahoo.dk> wrote in message

> Hvad mener du med det?
>
> Mvh
> AJC.

Jeg har prøvet at være en tur forbi det danske tapperi for Coca Cola med
mærkater
til deres flasker sammen med en kammerat der kører for et transport firma.
Efter at have set hvor beskidt der var havde jeg ikke længere lyst til at
drikke det
sprøjt. Der var pisse uhygiejnisk.

Venligst Per

Fra : invisible man

Dato : 30-08-02 17:35

"Per.K" <persen1@NONOyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> melodien.
> Der bruges de ikke så ofte som i Futurama.

jeg synes eller jeg har hørt et sted at temaet fra Futurama bygger på et
Nirvana nummer..(?)

________
i.m.

Fra : Lagerhead

Dato : 31-08-02 01:26

> jeg synes eller jeg har hørt et sted at temaet fra
> Futurama bygger på et Nirvana nummer..(?)

Som måske bygger på Wild Thing med The Troggs?

Espen