ASUS TX 97 ?
Fra : Mogens

Dato : 29-08-02 13:58

Har ovennævnte bundkort, og jeg har mistanke om at stikket på bundkort til
tastaturet er i udu, under opstart blev der sagt "no keybord or problems
with keyboard",
har prøvet et andet tastatur med samme resultat.

Er der andre muligheder for at tilslutte tastatur til bundkortet ?

Ved opstart standser initialiseringen efter at PnP er detecteret, og
maskinen stopper.

Andre fejlmuligheder ?

Udstyr : AMD-K6 200, IBM 6.4 Gb harddisk, Voodoo 3 2000 PCI og 128 Mb ram og
et oroginalt ekstra tilslutningstik til mus, IR og 2 x USB fra ASUS

Med venlig hilsen og på forhånd tak
Mogens

Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 29-08-02 14:46

Mogens wrote:

> [...]
> with keyboard",
> har prøvet et andet tastatur med samme resultat.

Nogle fabrikater bundkort har en sikring monteret ved siden af stikket
til tastaturet (og ved siden af et par små ferritkerner) - som regel en
lille sag på størrelse med en modstand.

/klaus