Kan man gemme i Hitman 2 demo?
Fra : Michael Petersen

Dato : 29-08-02 13:21

Hej Gruppe

Jeg har nu spillet Hitman 2 demoen i et stykke tid men undrer mig over at jeg
endnu ikke har fået mulighed for at gemme i spillet. Er der nogen der kan
gemme deres spil i demoen? hvergang jeg trykker "esc" er save og load ikke
tilgængelige.
afventer jeres svar!

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my harddrive?

Fra : Simon Kamber

Dato : 29-08-02 16:38

On Thu, 29 Aug 2002 12:21:14 GMT, Michael Petersen <mcp_dk@e-mail.dk>
wrote:

> [...]
>gemme deres spil i demoen? hvergang jeg trykker "esc" er save og load ikke
Man kan ikke gemme i demoen. Først i det fulde spil. Det er grunden
til at jeg droppede demoen efter ½ time
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : Michael Petersen

Dato : 30-08-02 08:37

simon_kamber@hotREMOVETHISmail.dk (Simon Kamber) skrev i

> Man kan ikke gemme i demoen. Først i det fulde spil. Det er grunden
> til at jeg droppede demoen efter ½ time

URIN!

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 31-08-02 05:14

> Man kan ikke gemme i demoen. Først i det fulde spil. Det er grunden
> til at jeg droppede demoen efter ½ time

Øh.. Der er jo også kun 1 bane i demoen ?
Det er måske den leakede beta i snakker om ?

Andreas Jeppesen

Fra : DWM

Dato : 31-08-02 05:30

"Andreas Jeppesen" <bundyBLAH@tabersvin.dk> skrev i en meddelelse
> Øh.. Der er jo også kun 1 bane i demoen ?

Det kan vel også tage et stykke tid for at komme igennem den :)

/Kenneth Iversen

Fra : Simon Kamber

Dato : 31-08-02 10:58

On Sat, 31 Aug 2002 06:14:28 +0200, "Andreas Jeppesen"
<bundyBLAH@tabersvin.dk> wrote:

>Øh.. Der er jo også kun 1 bane i demoen ?
Ja, men når du for femte gang skal til at starte forfra fordi du lige
kom til at løbe for tæt på før du foldede fiberwiren ud så er det sq
lidt træls ikke at kunne gemme midt i banerne.

Fra : [5270] Kazper

Dato : 10-09-02 10:38

Der er da ikke brug for at gemme i det! Altså ikke i den bane! Jeg
gennemførte den på 10-15 minutter!

Kazper

Fra : David

Dato : 12-10-02 00:38

I den fulde version, kommer man til at kunne quick save? eller skal man helt
frem til midt i misionen før den saver "automatisk".
Altså saver den kun én gang i hver mision. Vil man ikke kunne komme til at
save flere gange?
-
David

Simon Kamber <simon_kamber@hotREMOVETHISmail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d709214.6052743@news.sunsite.dk...

Fra : KT

Dato : 12-10-02 14:43

"David" <mcag@mail.dk> wrote in message
> [...]
> frem til midt i misionen før den saver "automatisk".
> Altså saver den kun én gang i hver mision. Vil man ikke kunne komme til

Du kan gemme når du vil.
Letteste niveau 5 gange (eller 7, jeg kan ikke huske det)
Middel 2 gange
Hårdeste 0 gange

Mvh Kim