MS Windows
briani 27239
XP -et spørgsmål om plads
Fra : Onkel Ond

Dato : 29-08-02 12:36

Hej NG

Jeg bruger winXP Pro, og har opdaget en mappe ved navn "system volume
information" på mit C: drev, og den optager 1,2 GB -det er jo rimelig meget,
og jeg vil lige høre om nogen kan fortælle mig hvad det er den laver, og om
jeg kan slette den.
Jeg går ud fra at jeg skal sætte en indstilling et eller andet sted, men det
ku' være rart at vide hvor og hvorfor...

På forhånd tak

/Onkel Ond

--
Coitus Ergo Sum

Fra : ea

Dato : 29-08-02 12:46

> [...]
>og jeg vil lige høre om nogen kan fortælle mig hvad det er den laver, og om

Det bruges af System Restore.. den gemmer systemets konfiguration i
lang tid tilbage, så du kan "rulle" tilbage i tilfælde af fejl.. en
funktion de færreste bruger.
Slå den fra hvis du alligeel ikke har brug for den. Kontrolpanel -
system - System restore fanen.

Fra : Onkel Ond

Dato : 29-08-02 13:22

"ea" skrev bl.a.

> [...]
> funktion de færreste bruger.
> Slå den fra hvis du alligeel ikke har brug for den. Kontrolpanel -

Kanon! Tak for tippet, det vil jeg da klart gøre!

/Onkel