MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
2000 - fejlmeddelelse
Fra : Kirsten Laumann

Dato : 29-08-02 10:53

Hejsa,

Har installeret et netværkskort, så putteren kunne komme på det brede bånd

Nuvel - det virker sådan set men:

Når putteren starter står den og brummer i flere minutter ved "PCI device
listning" - derefter starter den, men så kommer en fejlmeddelelse med dette
indhold:

"Der var ingen domæneserver tilgængelig til at kontrollere adgangskoden. Du
har muligvis ikke adgang til alle netværksressourcer."

Hvad betyder det og hvordan slipper man ud af det?

ras

Fra : Fido-dk

Dato : 29-08-02 13:39

Det lyder som om at din computer tror den skal logge ind i et domæne, og da
den ikke kan finde det vil den ikke logge dig ind, log ind om
"Administrator" lokalt og se hvordan dine indstillinger er.

--

Fido-dk

Fjern remove i mail adresse hvis du vil maile til mig...
www.fidonet.dk (not yet running)
www.almisser.dk (not yet running)

Fra : Kirsten Laumann

Dato : 29-08-02 15:14

> [...]
> den ikke kan finde det vil den ikke logge dig ind, log ind om
> "Administrator" lokalt og se hvordan dine indstillinger er.

- ok ... men hvordan gør jeg det? Jeg har jo ingen adgangskoder eller noget
Maskinen har muligvis tidligere været på et netværk og jeg fjernede en del
programmer oga andet, der havde med netværk at gøre, så nu virker det meste.

Men den tager stadig 4-5 minuuter om at starte

ps: der er tale om ME

ras

Fra : Fido-dk

Dato : 30-08-02 08:04

Jeg har ikke arb. så meget med Win ME, så der kan jeg sq ikke hjælpe så
meget, men hvis det minder om win9x kan du jo bare trykke "Esc" og slippe
uden at skulle logge ind og derefter fjerne domæne delen¨.

--

www.fidonet.dk (not running)
www.almisser.dk (not running)

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 31-08-02 09:08

"Fido-dk" <i_am_fidodk@REMOVEhotmail.com> wrote in message
> [...]
> den ikke kan finde det vil den ikke logge dig ind, log ind om
> "Administrator" lokalt og se hvordan dine indstillinger er.

Bundciterer du også på Fidonet? Eller har du skriveforbud i alle de
konferencer du er tilmeldt?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen