Fup og svindel-forening ?
Fra : Kim

Dato : 29-08-02 09:52

Efter at have købt en Haflinger, skulle familien "selvfølgelig" ha'
et par T-shirts med haflingere på. Dét kan man jo ikke leve uden
Det fandt vi så på http://www.haflinger.dk/ og deres "butik".

Så vi bestilte:
3 stk. Hvid T-shirt med avlsforeningens logo trykt på ryggen (gl) = 100kr
2 stk. Hvid T-shirt med tryk på bryst á 60kr = 120kr
Det giver sammenlagt i flg. min regnebog 285,75 kr i alt incl en porto på
65,75kr

Men Efterkravsbeløbet var på 380,75kr i alt incl. efterkravsgebyr.
Enten skal jeg have mine skolepenge tilbage, eller osse er der sket en
regnefejl, som jeg forventede at få refunderet. Men de svarer bare ikke
på de mails man sender til foreningen.
Jeg skal ihvertfald ikke meldes ind i en forening man ikke kan stole på...

Så pas på hvis i køber noget fra foreningens hjemmeside.

Mvh, Kim

Fra : Kim

Dato : 30-08-02 09:59

Ups...De må måske heller ikke nævnes ?