Tekst i display <Motorola T260>
Fra : P.N.

Dato : 29-08-02 08:22

Har fået at vide, at min Motorola Timeport 260 kan vise mit navn i displayet
ved at indtastet det på plads #1 i Telefon Memory. Det virker dog ikke. Den
viser stadig kun: "Orange" + Klokken.

Er det afhængigt at operatør el. mangler jeg at indstille noget?

Fra : Fischer

Dato : 30-08-02 05:46

> [...]
> dog ikke. Den viser stadig kun: "Orange" + Klokken.
> Er det afhængigt at operatør el. mangler jeg at indstille noget?

Det er vist en Orange-ting.
I aftes var jeg sammen med en flok kammerater og der blev jongleret med
SIM-kort i min T260.

Med et Orange kort kommer der kun de to linier i displayet (Orange + ur).
Med et Telmore, CBB eller TDC kort kommer der tre linier (Operatør, Linie1 +
ur).

Man kan også se det under 'Indstilling af telefon' hvor man som første punkt
får 'Vælg tlf. linie' med de 3, men ikke med Orange.
Det ligner noget med at have 2 samtidige linier, hvilket Orange åbenbart
ikke understøtter.

*Fischer

Fra : P.N.

Dato : 30-08-02 11:28

Tak Fischer.. Når sim låsen kan hæves om 6 mdr., hopper jeg også over til
Telmore.