Office XP højreklik i dokumentliste
Fra : Lars Nedergaard

Dato : 29-08-02 08:26

Hvis jeg i "Åbn" listen i f. eks. Word højreklikker på et dokument og
venstreklikker på
"Udskriv" kommer beskeden: "Den valgte kommandoer ikke tilgængelig via denne
genvejsmenu" - er det mon en fejl, eller er der nogen der ved hvad der kan
gøres for at det virker.

Lars

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 30-08-02 22:35

"Lars Nedergaard" <NDLNE@norddata.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
denne
> genvejsmenu" - er det mon en fejl, eller er der nogen der ved hvad der kan

Samme besked her. Om det er en fejl ved jeg ikke, men i tidligere versioner
kunne man gøre det.

Kurt