MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
NTFS Formatering med XP
Fra : Carsten Pedersen

Dato : 29-08-02 07:26

Hej,

Jeg har haft brug for at formatere 2 gange i forbindelse med geninstallering
af Win XP.
Jeg har set at mange spørgsmål her i gruppen bliver besvaret med "Formater
med Win XP CD", men det har ikke kunnet lade sig gøre for mig fordi Win XP
indlæser drivere og andet skrammel så snart Jeg starter
installationsprogrammet - er der noget som JEG gør galt?

Carsten Pedersen

Fra : Peter Jensen

Dato : 29-08-02 09:31

"Carsten Pedersen" <refre@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> men det har ikke kunnet lade sig gøre for mig fordi Win XP
> indlæser drivere og andet skrammel så snart Jeg starter
> installationsprogrammet - er der noget som JEG gør galt?

Næh - det er som det skal være.
Det er først eften den indledende "driver-indlæsning"
du får mulighed for at formattere.
Det der sker er at installationsprogrammet skal indlæse diverse
drivere til controllere mv. for overhovedet at have mulighed for
at finde de diske er tilkoblet systemet.
--
Peter J

Fra : Fido-dk

Dato : 29-08-02 09:40

En anden mulighed er også at boote op på en standard win9x bootdisk og
slette partitionerne med fdisk.
men partition magic virker også perf. til det.

--

Fido-dk

Fjern remove i mail adresse hvis du vil maile til mig...
www.fidonet.dk (not yet running)
www.almisser.dk (not yet running)

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-08-02 10:28

"Fido-dk" <i_am_fidodk@REMOVEhotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> --
>

> Fido-dk
>

> Fjern remove i mail adresse hvis du vil maile til mig...

Som Fidonet-bruger, så ved du at bundcitering ikke er velset. Usenet har
overtaget meget citatteknik fra Fidonet.