Lykkehjuls-parodi-sang
Fra : Mikz

Dato : 29-08-02 00:59

Hej NG.

Jeg kom lige i tanke om en "sang" eller satire fra dengang Lykkehjulet var
ungt.

I "sangen" gør de grin med Meyerheim og Kategorina, og selve programmet.

Er der en derude der kan hjælpe mig med hvem det er der har lavet den, og
hvad den hedder?

På forhånd tak

Michael

- Why get mad, when you can get even?

Fra : JEL

Dato : 29-08-02 01:59

"Mikz" <webmaster@mikz.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der en derude der kan hjælpe mig med hvem det er der har lavet den, og

Den er skrevet af Jesper Ranum og Klaus Kjellerup, med special gueststar Ole
Jacobsen og Horsens korskoles kvindekors skolekors kor.
Den er udgivet på RightTone (aka Right 1)
Den normale version hedder "Lykkehjulet" (katalognummer 08-11531-1), mens
den hvor Michael Meyerheim snakker hedder "Løkkehjulet" (katalognummer
08-11531-2)

Gebyret for denne informationstjeneste beløber sig til 25kr og yderligere
gebyr for at modtage førstanlagte gebyr beløber sig til 199kr og 95øre. At
betale: 722kr og 95øre (det er inklusiv moms og statsgebyr for at betale
privatgebyr for gebyrbelagt betaling)
Ønsker de at klage over gebyrets størrelse kan det gøres mod at indbetale
gebyr lydende 3500kr for sags og akt-behandling på nedenvedhæftede
giro-indbetalingskort.
Ha' en go' dag :)

jacob.

Fra : Martin Petersen

Dato : 29-08-02 13:06

> [...]
indbetale
> gebyr lydende 3500kr for sags og akt-behandling på nedenvedhæftede

Er du ansat i kommunen?

> Ha' en go' dag :)

Jeps!

- Martin

Fra : _ carsten thomsen

Dato : 29-08-02 22:42

Martin... Du bliver pålagt et kommentarsgebyr

/Carsten

Fra : JEL

Dato : 30-08-02 05:35

"_ carsten thomsen" <cajuth(fjern-dette-i-paramtes)@tiscali.dk> skrev i en
meddelelse news:akm65a$1kgcpq$1@ID-139211.news.dfncis.de...

> Martin... Du bliver pålagt et kommentarsgebyr

*lol* :)

Det var BG-bank's 'uheld' (eller hvad det nu var) hvor de tog gebyr for at
modtage indbetalinger der inspirerede mig til min lille monolog :)
Det var oppe i DR's "Rene ord for pengene" i sin tid.
Jeg ved ikke helt hvorfor, men jeg kom til at tænke på det da jeg gen-hørte
lykkehjuls-sangen med Michael Meyerheim, hehe.

jacob.