Probl. med 6310
Fra : Jakob Andersen

Dato : 29-08-02 00:24

Er der andre end der hart problemer med deres N-6310.
Jeg har været ude for nogle gange at den har slukket af sig selv, sidste
gang den gjorde slettede den samtidig alt hvad jeg havde i
telefonbogen..........

Jeg har software ver. 4,10, hjælper det at opdatere ????

Jakob

Fra : Jakob Andersen

Dato : 29-08-02 13:26

> [...]
> telefonbogen..........
>
> Jeg har software ver. 4,10, hjælper det at opdatere ????

Øv, nu døde den helt, den vil slet ikke tænde mere........

Jakob

Fra : R. Petersen

Dato : 29-08-02 17:27

> Øv, nu døde den helt, den vil slet ikke tænde mere........

Har haft samme problem. Eneste løsning er at få den opdateret.

Seneste software skulle være : v4.20 ifølge :

http://www.indocell.net/id26.htm

Fra : Claus Christiansen

Dato : 31-08-02 12:34

"R. Petersen" <deep@get2net.dk> wrote in news:akli05$18k$1@sunsite.dk:

> Har haft samme problem. Eneste løsning er at få den opdateret.
>
> Seneste software skulle være : v4.20 ifølge :
>
> http://www.indocell.net/id26.htm

Det er bare ikke nok... min havde (og har stadig samme problem), den døde
også helt i første omgang, så blev den reset og opdateret til 4.2, men
den låses stadig ind i mellem og skal så slukkes og tændes for at få liv
i den igen... jeg venter egentlig bare på at jeg får lidt bedre tid, så
skal jeg ind på et værksted for at høre om de har en løsning for træls
(som det hedder her ovre :) ) er det!

Claus

--
Claus Christiansen, <mailto:cch@unipeople.dk>