Indkalder til strandsex på Søndag
Fra : Annika og Thomas

Dato : 28-08-02 22:56

Hej

Vi er foreløbig en lille gruppe på 6 par som holder vores eget
strandsexparty på Søndag. Vi har valgt en officiel fribadestrand (Bøtø ved
Marielyst). Vi knepper kl.16 midt på stranden og gruppesex og partnerbytte
er velkomment.

Velkommen er unge flotte par.

IKKE-Velkommen er blegfede snerpede madammer, grimme og blufærdige kvinder,
overvægtige (body-mass-index på max 25, tak), gamle mænd, svansekarle, og
kratluskere.

Husk at medtage kondomer, glidecreme, drikkevarer osv.

Knus Annika

PS. Jeg tænder på høje slanke muskuløse mænd unde antydning af vom

Fra : Tomas O.

Dato : 28-08-02 23:51

Annika og Thomas skrev:

Vorherrebevares for en snotindskænket lille sæk du dog er.

Tomas
FUT mudderet

Fra : Clark Kent

Dato : 28-08-02 23:58

"Annika og Thomas" <anniogthom@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kratluskere.
>
> Husk at medtage kondomer, glidecreme, drikkevarer osv.

Kære Annika.......håber du får røvprutten blokket godt ud.
Derefter kan vi kalde dig røvfissen fra
Bøtø.................hahahahahahhaahh
God bedring, skidesæk!

Fra : Clark Kent

Dato : 29-08-02 00:21

> [...]
> kratluskere.
>
> Husk at medtage kondomer, glidecreme, drikkevarer osv.

Tror sgu ham Thomas er svans!

Fra : Anita

Dato : 29-08-02 08:20

> [...]
>

> Knus Annika
>
> PS. Jeg tænder på høje slanke muskuløse mænd unde antydning af vom

Så kan alle voyeristerne også få stillet deres lyst, samtidig. Det er
da smart. Ja måske nogle kunne få lyst til at lave deres egen amatør
gang-bang-film? Det ville da være oplagt, siden vi har at gøre med
helt perfekte mennesker uden antydning af fedt eller blufærdighed.

Held og lyk'
/Anita

Fra : Ally

Dato : 29-08-02 08:59

> [...]
> gang-bang-film? Det ville da være oplagt, siden vi har at gøre med
> helt perfekte mennesker uden antydning af fedt eller blufærdighed.

Jeg er godtnok ikke voyerist, men det skal da ikke afholde mig fra at dukke
op med videokamera og stillkamera, for det lyder skægt Så sælger jeg
filmen til TVDanmark, og får mine 15 minutters berømmelse! Ih, jeg glæder
mig!

Vi ses på søndag kl. 16

Hilsen og på gensyn

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Annika og Thomas

Dato : 30-08-02 18:54

"Ally" <quincy_md@hotmail.com> wrote in

> Jeg er godtnok ikke voyerist, men det skal da ikke afholde mig fra at
> dukke op med videokamera og stillkamera, for det lyder skægt
> sælger jeg filmen til TVDanmark, og får mine 15 minutters berømmelse!

Du har glemt at arrangørerne HAR rettighederne (undertegnede). Men iøvrigt
er det ikke tilladt at filme.

> Ih, jeg glæder mig!
> Vi ses på søndag kl. 16

Har du ikke nogle smukke og slanke teenagedøtre (eller børnebørn) som du
kan tage med ?

Hilsen Thomas

Fra : Nette

Dato : 30-08-02 19:43

"Annika og Thomas" wrote
> Du har glemt at arrangørerne HAR rettighederne (undertegnede). Men iøvrigt
> er det ikke tilladt at filme.

Dvs. i har indhentet en rettighed hos politiet, der siger at i må dyrke frit
sex på den strand og at det er forbudt for andre at filme??? *LOL*

Nette

Fra : Annika og Thomas

Dato : 30-08-02 20:12

"Nette" <nette98get2net@hotmail.com> wrote in

> Dvs. i har indhentet en rettighed hos politiet, der siger at i må
> dyrke frit sex på den strand og at det er forbudt for andre at
> filme???

Dem der filmer os - vil selv blive filmet, hvilket er arrangeret nu.
Iøvrigt bliver vi nu så mange at vi også har nogle store vagtfolk med, og
hvis nogen vil filme så de bliver de sikkert sure

Kærligst Annika

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 30-08-02 21:24

> Dem der filmer os - vil selv blive filmet, hvilket er arrangeret nu.

Og?

> Iøvrigt bliver vi nu så mange at vi også har nogle store vagtfolk med, og
> hvis nogen vil filme så de bliver de sikkert sure

Skal det tages som en trussel? Hvad tror du lige dine såkaldte "store
vagtfolk" kan gøre mod dem som skulle have lyst og RET til at filme jeres
lille "udflugt"!?

> Kærligst Annika

Tag jer dog sammen Annika og Thomas. Få et liv.

--
Mvh.

Kenneth
(Fjern "NOSPAM" i mailadressen ved direkte svar)

Fra : Nette

Dato : 31-08-02 01:14

"Annika og Thomas" wrote
> Dem der filmer os - vil selv blive filmet, hvilket er arrangeret nu.
> Iøvrigt bliver vi nu så mange at vi også har nogle store vagtfolk med, og
> hvis nogen vil filme så de bliver de sikkert sure

Og min far har en KÆMPE stor motorsav!!!!

*LOL*

Nette

Fra : Morten M. Jørgensen

Dato : 31-08-02 12:44

> [...]
> Iøvrigt bliver vi nu så mange at vi også har nogle store vagtfolk med, og
> hvis nogen vil filme så de bliver de sikkert sure

Det er nok den værste gang lort jeg nogensinde har hørt!

Luk fjappen og tag dit mudder et andet sted hen!

MMJ
In order To create - You Most Destroy

Fra : Pita

Dato : 01-09-02 22:11

> Har du ikke nogle smukke og slanke teenagedøtre (eller børnebørn) som du
> kan tage med ?

Det plejer ikke være nødvendigt at bruge mit killfilter i denne gruppe, men
det her var dog det grimmeste.

*Plonk* og hils

Fut: dk.snak.mudderkastning
--
Pita

Fra : Annika og Thomas

Dato : 29-08-02 20:09

"Anita" <anita@SLETstofanet.dk> wrote in news:3d6dc99c$0$638$ba624c82
@nntp03.dk.telia.net:

> [...]
> gang-bang-film? Det ville da være oplagt, siden vi har at gøre med
> helt perfekte mennesker uden antydning af fedt eller blufærdighed.

Ja kom du bare og film. Men du må IKKE tilhøre den uønskede slags og du
SKAL smide alt tøjet. Hvis du bliver liderlig kan du også få det dejligste
pik der kan opdrives. Jeg ved hvad jeg taler - jeg kender fyrene.

Kærligst Annika

Fra : kwwel

Dato : 29-08-02 09:07

On Wed, 28 Aug 2002 21:56:24 +0000 (UTC), Annika og Thomas
<anniogthom@worldonline.dk> wrote:

> [...]
>

>Knus Annika
>
>PS. Jeg tænder på høje slanke muskuløse mænd unde antydning af vom

jeg har herved pastet indlægget til vanføreforeningen , tvprogrammet
livet er fedt , og til holdet bag de massive genHudsendelser af det
seneste linie 3 show !!!

vil i ikke gerne lægge et billed ind af de deltagere der kommer gider
sgu da ikke møde op , hvis i ligner noget hønsene har hakket i vel !!

et grimt ansigt kan selv ikke de bedste dd indlæg dæmme op for

hilsen kwwel

Fra : H.O.T

Dato : 29-08-02 10:41

"kwwel" <kwwel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Nu har jeg læst en del mærkelige ting her.....(jævnfør BW), men det
her
overgår alt.....Gad vide, om der ikke er nogen der sidder og keder
sig
derhjemme, og prøver at skabe et eller andet, som vi så skal
diskutere
til hudløshed.....For mig at se, er det bare en tåbelig joke, som
skal
glemmes så hurtigt som muligt......

Henrik

Fra : Annika og Thomas

Dato : 29-08-02 20:06

kwwel <kwwel@hotmail.com> wrote in

> vil i ikke gerne lægge et billed ind af de deltagere der kommer gider
> sgu da ikke møde op , hvis i ligner noget hønsene har hakket i vel !!

Vi er alle unge flotte fitnesstrænede og solbrune lækkerbidskender. En del
af pigerne er nøgenmodeller og fyrene er muskuløse og veludrustede.

Kærligst Annika

Fra : Henning

Dato : 30-08-02 06:50

> kwwel <kwwel@hotmail.com> wrote in

> Vi er alle unge flotte fitnesstrænede og solbrune lækkerbidskender.
En del
> af pigerne er nøgenmodeller og fyrene er muskuløse og veludrustede.

Og så sidder i og griner jeres røv i laser, over alle de
evt. kratluskere der falder for jeres fis og myldre frem *G*

MVH
Henning

Men mon ikke de har lugtet lunten? *GGG*

Fra : Lars Fischer

Dato : 29-08-02 20:52

"kwwel" <kwwel@hotmail.com>

> [svar til A&T]

Lad venligst være med at fodre trolden. Husk, den der fodrer trolden er ansvarlig for støjen.

/Lars

Fra : Annika og Thomas

Dato : 30-08-02 19:29

"Lars Fischer" <fischer@suk.dk> wrote in

--------------------------
/| /| | HI I´m the troll
||__|| | Lars Fischer
/ O O\__
/ \ What can I do for
/ \ \ YOU ?
/ _ \ \ ----------------------
/ |\____\ \ ||
/ | | | |\____/ ||
/ \|_|_|/ | __||
/ / \ |____| ||
/ | | /| | --|
| | |// |____ --|
* _ | |_|_|_| | \-/
*-- _--\ _ \ // |
/ _ \\ _ // | /
* / \_ /- | - | |
* ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

Fra : Nette

Dato : 29-08-02 17:06

"Annika og Thomas" <anniogthom@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
>

> Knus Annika
>
> PS. Jeg tænder på høje slanke muskuløse mænd unde antydning af vom

*LOL* får sådan lyst til at møde op og tage en hel del ældre fede mennesker
med mig....En anden gang, gider i så sige til i god tid, sådan jeg kan få
folk samlet sammen?
Man må godt filme op offentlig badestrand, ikke??
Der er ikke nogen regler om at man SKAL holde en vis afstand ppå stranden
til andre mennesker? Dvs. jeg kan godt ligge mig lige klods op af, hvor de
ligger, ikke?

Er der nogen herinde der er god til at skrive bannere???

*LOL*

Nette

Fra : Michael

Dato : 29-08-02 18:40

[SNIP EN MASSE]
........underligt indlæg.........
Hvis nogen af jer tager derud, så sig lige til hvordan det gik. Og om det
var fup fusk eller hvad det var :)

Ha det mægtigt!

Mvh
Michael

Fra : Annika og Thomas

Dato : 29-08-02 20:02

> *LOL* får sådan lyst til at møde op og tage en hel del ældre fede
> mennesker med mig.
Det kan du godt droppe. Vi kommer for at dyrke strandsex og så skal der
ikke være sådanne som ødelægger sexlysten totalt for os alle. Men det er
godt nok ikke ligeså slemt som hvis der dukkede alle disse blegfede
frastødende madammer i badedragt og hat op, som sidder og soler sig under
parasol.

> Man må godt filme op offentlig badestrand, ikke??
Ja der er nogen der godt kan lide at blive filmet. Du er velkommen til at
filme hvis du smider alt tøjet og ikke tilhører den uønskede slags

> Der er ikke nogen regler om at man SKAL holde en vis afstand ppå
> stranden til andre mennesker? Dvs. jeg kan godt ligge mig lige klods
> op af, hvor de ligger, ikke?
Hvis du er usexet, grim og frastødende så må du smutte langt væk.

Kærligst Annika

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 29-08-02 20:46

> Ja der er nogen der godt kan lide at blive filmet. Du er velkommen til at
> filme hvis du smider alt tøjet og ikke tilhører den uønskede slags

Jo - det må man godt. Og der kan ikke pålægges begrænsninger fra
strand-sexerne.

Fra : Johan Wedell

Dato : 29-08-02 23:51

"Nette" <nette98get2net@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> *LOL* får sådan lyst til at møde op og tage en hel del ældre fede
mennesker
> med mig....En anden gang, gider i så sige til i god tid, sådan jeg kan få
> folk samlet sammen?

Åh, jeg ville opfordre til at sende Trold og Træls samme sted hen som BW...
Men det ville være for fedt hvis nogen i nærheden kunne arrangere en vægtig
udflugt.

> Man må godt filme op offentlig badestrand, ikke??

Det er vel mere lovligt end at kneppe offentligt.

> Der er ikke nogen regler om at man SKAL holde en vis afstand ppå stranden
> til andre mennesker? Dvs. jeg kan godt ligge mig lige klods op af, hvor de
> ligger, ikke?

Det er offentligt, vel ikke anderledes end gågaden

> Er der nogen herinde der er god til at skrive bannere???

Nej, men hvis du filmer eller tager billeder har jeg noget ubenyttet
hjemmesideplads, som jeg med fornøjelse ville tilbyde til formålet.

Johan

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 29-08-02 17:02

[Annika og Thomas | Wed, 28 Aug 2002 21:56:24 +0000 (UTC)]

>Vi har valgt en officiel fribadestrand (Bøtø ved
>Marielyst). Vi knepper kl.16 midt på stranden og gruppesex og partnerbytte
>er velkomment.
>Velkommen er unge flotte par.

Perfekt. Vi er et par lettere overvægtige bøsser der kigger på at samle
de andre af vennerne og komme med - vel er vi ikke velkomne, men da det
er en offentlig strand, er der også plads til os.

Og løftet om at der er flere unge flotte nøgne (og liderlige)
heterofyrer at kigge på imens, vil helt sikkert få de fleste til at
komme.

René
www.rene.hjorth.com & www.lowcarb.dk

Fra : Annika og Thomas

Dato : 29-08-02 19:53

Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net> wrote in

> [...]
>
> Og løftet om at der er flere unge flotte nøgne (og liderlige)
> heterofyrer at kigge på imens, vil helt sikkert få de fleste til at

Husk at hold en vis afstand. Men I kan da smutte ned i området i bunden,
der holder svansekarlene til. I ser det tydeligt, de ligger parvis - og
oppe bag buskene suttes pik på fuld skrue.

Hygge
Thomas

Fra : lowlife

Dato : 30-08-02 00:20

Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net> wrote in message news:<36hsmussrki6kghccj7vs2b4arnfrj3ko1@4ax.com>...
> [...]
>
> Og løftet om at der er flere unge flotte nøgne (og liderlige)
> heterofyrer at kigge på imens, vil helt sikkert få de fleste til at

*griiiiiin*

Det ender vel med at alle herfra møder op, lige med undtagelse af de
oprindelige 6 par med Annika og Thomas i spidsen. Apropos Annika og
Thomas. Er det ikke dem fra Pippi Langstrømpe? Og her er også en
Superman tyr (Clark Kent) med blomsten af en femårigs latrinsprog.

Hilsen,

P.

PS. Havde ikke noget imod en rigtig omgang strandsex.

PPS. Er her ikke blevet lidt underligt?

Fra : Gudrun

Dato : 30-08-02 07:11

danishpastrydk@yahoo.dk (lowlife) ulejligede sig med at skrive:

[SNIP]

> [...]
>Thomas. Er det ikke dem fra Pippi Langstrømpe? Og her er også en
>Superman tyr (Clark Kent) med blomsten af en femårigs latrinsprog.

Kan garantere at jeg ikke møder op...

>PS. Havde ikke noget imod en rigtig omgang strandsex.

Næ, hvem har det?

>PPS. Er her ikke blevet lidt underligt?

Jow... Du må godt gøre noget...

Knus Gudrun

--

Blandt mennesker er der langt flere kopier end originaler.
Citat: Pablo Picasso

Fra : Annika og Thomas

Dato : 30-08-02 19:04

Gudrun <great_gudrun@hotmail.com> wrote in

> Kan garantere at jeg ikke møder op...

Perfekt !
Du har vel læst at svært overvægtige ødelægger lysterne hos deltagerne.

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 05-09-02 18:36

Gudrun skrev:

Hej Gudrun

> (lowlife):

> Næ, hvem har det?

Ok, jeg vil da godt melde mig som frivillig. Det er kæmpe irriterende
med det sand overalt. Ingen steder kan man blive fri for det, selv
under forhuden kan det finde ind.

Men man kunne jo selvfølgelig bare gøre det i vandet, op af badebroen.

> Jow... Du må godt gøre noget...

Næh, det må vi allesammen, ved at skrive ordentlige normale indlæg som
falder indenfor gruppens rammer.
--
Fix Outlook Express 5.*. Nu med emoticons, _understreget_,
/skråtstillet/ og *fed* tekst: <URL: http://flash.to/oe-quotefix >

Fra : Nette

Dato : 30-08-02 15:30

"lowlife" wrote
> Det ender vel med at alle herfra møder op, lige med undtagelse af de
> oprindelige 6 par med Annika og Thomas i spidsen.

Så var dem der ville holde fest næste gang der var nogle der skulle gøre
det, da fri for at lægge hus til

>Apropos Annika og
> Thomas. Er det ikke dem fra Pippi Langstrømpe?

Nej..han hed Tommy

>Og her er også en Superman tyr (Clark Kent) med blomsten af en femårigs
latrinsprog.

Ja, men Clark Kent var rigtig journalist og med det sprog "vores" af samme
navn fører, ER han luret....Han er IKKE superman

> PPS. Er her ikke blevet lidt underligt?

Jooo, men det er da lidt sjovt....Og lur mig, om folk der godt ved, at der
ikke står noget seriøst i denne tråd, alligevel liiiige skal se, hvad der er
blevet tilføjet siden sidst...

Nette

Fra : Annika og Thomas

Dato : 29-08-02 20:47

> [...]
>

> Knus Annika
>
> PS. Jeg tænder på høje slanke muskuløse mænd unde antydning af vom

Vi kan oplyse at vi bliver mange. Vi indkaldt gennem to swingerklubber
som vi ofte besøger. Så vi kan i realiteten blive 60 par. Vi har også
arrangeret nogle mobile udskænkningsvogne og der kan købes pølser mv.
Sikke et strandsexparty !
Hvis vejret skulle blive dårligt så tager vi til et lokalt swingermedlem
som har et landsted med svømmepøl og en masse sexlegetøj (gynger,
gynækologleje osv).

Vi regner dog ikke med at ret mange , om nogen - i dette fora kan leve op
til adgangskravene. Men vi vil gerne vide det når og hvis I kommer - så
kom til mig Annika og få en snak. Du kan kende mig ved at jeg er en
lille, slank og lækker babe med brunt hår i hestehale og har en stor
navlepiercing og to små ringe i brystvorterne. Jeg er glat fra killeren
og nedefter og har en speciel piercing gennem klitorisforhuden som gør
min klitoris meget synlig (stritter altid).

Vi præciserer lige igen hvilke typer som vi ønsker og ikke ønsker:

Velkomne er:
============
Kvinder:
Max 30 år. Max taljemål 65 cm. Max bodymassindex 25. Skal se godt ud og
være søde og smilende. Fitnesstrænede og med stram bækkenbund og
struttende balder. Gerne nymfomantypen.

Mænd:
Store muskuløse solbrune virile handyr med værktøjet i orden. Min 185cm
høj. Vaskebrætmave, fræk røv, sødt smil og ellers charmerende og lækker.
Smuk stor pik som gerne må være barberet.

IKKE velkomne er:
=================
Kvinder:
Grimme, overvægtige, blufærdige, generte, snerpede, frigide, lavt
selvværd, usikre

Mænd:
Svansekarle, grimme, gamle, fede, usympatiske, frastødende, små,
skaldede, splejsede, små pikke, slappe røvbalder,

Generelt er folk med tøj på IKKE velkomne.

Kærlig hilsen

Fra : Thunderbird

Dato : 29-08-02 21:22

On Thu, 29 Aug 2002 19:46:32 +0000 (UTC), Annika og Thomas <anniogthom@worldonline.dk> wrote:

> [...]
>skaldede, splejsede, små pikke, slappe røvbalder,
>
>Generelt er folk med tøj på IKKE velkomne.

Det kan du/i da ikke bestemme. Hvis folk har lyst til at ligge sig lige ved siden af jer kan i ikke
gøre en skid. eller hvis nu tilfældigvis får lyst til at gå forbi.
Flemming Jacobsen

Fra : XXX

Dato : 30-08-02 19:46

> [...]
> og nedefter og har en speciel piercing gennem klitorisforhuden som gør
> min klitoris meget synlig (stritter altid).

Hejsa jeg er en gut med kæmpe muskler og en monsterpik (L: 32 cm ; Ø:10)
Undskyld at jeg bruger så svære betegnelser, dem har du vel ikke lært
tilbage i 6 klasse hvor du alt efter din intelligens at vurdere droppede ud!
Men som sagt har jeg en kæmpe pik og alt hvad i ellers kræver! Men da jeg
har læst at i kræver et BMI på min. 25 så gider jeg ikke spilde min tid, for
kvinder med et BMI under 30 er for det første unormale ( Læs: Anorexia
nervosa) og har for det andet ingen tegn på kvindelighed (Læs: bryster,
patter whatever.) Derudover er afmagrede kvinder næsten altid unaturligt
stramme i skrævet og du (Læs: anniaka) kan derfor ikke gabe over mit kæmpe
lem - desværre!

Men Anniaka søg tilbage og se om du kan gennemføre folkeskolen og søg lidt
proffesionel hjælp - så er du sød

Mvh.
--------------------
XXX........

Fra : Annika og Thomas

Dato : 30-08-02 21:16

Du lider af mindreværdskomplekser og din psykopharmaca må være sluppet op -
gætter jeg på.
En god psykolog kan nok hjælpe dig med at acceptere din lille tissemand,
dit BMI over 40, din IQ under 50, dit uheldige ydre, osv

Hvis jeg har taget fejl i diagnosen, så mød op og vis dit udstyr - det vil
kvinderne blive glade for, men du har nok en vissen cocktailpølse gemt godt
af vejen i fedtet og din usoignere hårvækst - ad bad føj

FUT: dk.videnskab.psykologi

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 30-08-02 21:28

> FUT: dk.videnskab.psykologi

Jeps, tag og forsæt jeres pis der Annika og Thomas. Jeres egoer er vist
lige i overkanten af det man kan kalde normalt.

Fra : Ally

Dato : 30-08-02 21:34

(: MarlboroMan :) wrote:

> Jeps, tag og forsæt jeres pis der Annika og Thomas. Jeres egoer er
> vist lige i overkanten af det man kan kalde normalt.

Ignorér dem!

--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Ally

Dato : 30-08-02 21:38

Ally wrote:

> Ignorér dem!

Ups... kom til at trykke ctrl+enter i stedet for kun enter. Dét, jeg
yderligere ville have sagt var, at en hurtig søgning på google:

http://groups.google.com/groups?ie=UTF-8&oe=UTF-8&as_uauthors=Annika%20og%20
Thomas&lr=&as_scoring=d&hl=da

viser, at de kun figurerer i dss, og at de først dukkede op d. 18. august...
d.v.s. midt i den seneste ballade. Alt peger på, at han/hun kun er her for
at støje og mudre. Derfor, ignorer ham/hende.

M.v.h.

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Annika og Thomas

Dato : 30-08-02 21:45

Søg din seksuelle tilfredsstillelse blandt ligesindede, det er det vi gør,
og derfor sætter vi nogle krav til deltagerne. Det er jo sex det handler
om, og det kan nok gøre nogle som dig, som ikke kan slå til - meget kede af
det, men det må du snakke med lægen om.
Men du har også ligesindede her. Arranger et sexparty med de fede. Du kan
starte med at sende invitation til Clark Kent (han er meget til det
latrinære og vidst nok en værre prutterkarl), og inviter også Gudrun og Bo
- så er der flæsk til hele julen.

Rigtig god fornøjelse med jeres lille sexparty.

Thomas

Fra : Clark Kent

Dato : 30-08-02 22:27

> [...]
> - så er der flæsk til hele julen.
>
> Rigtig god fornøjelse med jeres lille sexparty.

Thomas..........pas nu på de ikke sprænger dit
pruthul

Fra : ZoFOng

Dato : 29-08-02 22:32

Gør det noget at denne post er mailet til Ekstrabladet???

Fra : Lars Ehlers

Dato : 30-08-02 07:59

> [...]

>Marielyst). Vi knepper kl.16 midt på stranden og gruppesex og partnerbytte

Er det fordi I tror at folk i denne gruppe er snerpede eller mener I,
at I er så "unge og smukke", at vi andre bør misunde jer?

Herovre på den amerikanske vestkyst er der ellers fuld gang i diverse
parties og sex klubber, men her er der plads til alle. Min kone og jeg
er kun til piger, men vi har aldrig oplevet noget negativt af den
grund. Nogle gange får vi lov til at "låne' en pige fra et par, andre
gange smutter vi på PleasureZone http://www.pleasurezone69.com for at
score en fræk tøs.

Vi er mange gange blevet inviteret til private "parties", hvor kun de
unge og smukke kommer, men det hele virkede meget påtaget og
kunstigt, som om folk skulle bevise præcis HVOR smukke og dejlige de
er. Ikke lige vores kop te! Vi foretrækker vores faste klub
http://www.forumx.net eller http://www.lush-sf.com - der er der altid
gang i den!

--
Lars
San Francisco

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 30-08-02 15:54

> [...]
kvinder,
> overvægtige (body-mass-index på max 25, tak), gamle mænd, svansekarle, og

--------------------------
/| /| |
||__|| | Please don't
/ O O\__ feed
/ \ the trolls
/ \ \
/ _ \ \ ----------------------
/ |\____\ \ ||
/ | | | |\____/ ||
/ \|_|_|/ | __||
/ / \ |____| ||
/ | | /| | --|
| | |// |____ --|
* _ | |_|_|_| | \-/
*-- _--\ _ \ // |
/ _ \\ _ // | /
* / \_ /- | - | |
* ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-08-02 17:35

"Henrik Steen Larsen" <hsl@code12.dk> wrote in message

> --------------------------
> [...]

Du støjer utroligt meget med dine evindelige "please don't feed the trolls".
Vi er alle voksne mennesker, er nok selv kan afgøre, hvilke tråde vi ønsker
at deltage i.

[FUT:dk.admin.netikette]

--
-Jens B.

Fra : Tommy Bruus-Jensen

Dato : 30-08-02 19:42

*PLONK*

Fra : lover

Dato : 31-08-02 15:55

> [...]
>

> Knus Annika
>
> PS. Jeg tænder på høje slanke muskuløse mænd unde antydning af vom

Hej Annika

Jeg ved ikke om det er en spøg,men jer er helt på jeres side ikke fede
grimme personer
har ret til at være med.
Jeg må da indrømme at jeg selv har en lille mave,men tænder helt vildt på
unge flotte ikke tykke piger.
Ps. kunne ellers godt tænke mig at være med ,men har vist ikke tiden lige
nu.

Hilsen Lover

Fra : Annika og Thomas

Dato : 31-08-02 17:23

"lover" <likeyou200@yahoo.com> wrote in

> Jeg ved ikke om det er en spøg,
så absolut ikke

> men jeg er helt på jeres side, fede grimme personer
> har ikke ret til at være med.

Nej vel, man mister jo lysten til sex når man skal se på sådan nogle
tabere, ikke.

Vi har haft nogle der var meget ivrige for at blive medlem af vores
sexklub. De har gået til fitness i 2 år og er nu blevet lukket ind. Vi har
regler om BMI til mænd max 25 (skal være muskler), og BMI til kvinder max
22 samt en visuel bedømmelse som foretages af alle eksisterende medlemmer.
På denne måde er vi helt fri for de klamme typer - you know.

Mange tror at kvinder med BMI på 22 ikke har bryster og numse. Men der er
mange medlemmer som har helt perfekte kuglerunde og naturlige C-skåle og
fyldige runde struttende numser )

Mange af vores mænd er dog meget tiltrukket også af slanke piger med meget
små A-bryster. Når de er runde og velplacerede så ser det elegant og smukt
ud, fremfor de store overvægtiges slaskende fedtjunger som kan give
opkastningsfornæmmelser - du kender denne badedragstype fra strandene

PS.
Vi bliver ca. 22 par med sikkerhed.
Vi rykker dog lidt væk. Når i kommer til stranden med skiltet
"Fribadestrand" så gå helt ned i bunden af den lange lige sti til højre når
I kommer ud på parkeringspladsen. Der er ca. 2km at gå, og søg så til
venstre 50 mtr og I er på stranden.

Vi knepper fra omkring kl.16 og til ud på aftenen og vi griller og danser
nøgne. Det er absolut forbudt at færdes med tøj på i området. Alle med tøj
på vil blive opfattet som kratluskere, og man må påregne at få pillet tøjet
af, af nogle store bodybuilderfyre

Kærlig hilsen
Annika

Fra : Tomas O.

Dato : 31-08-02 17:37

Annika og Thomas skrev:

SNIP
> [...]
> tøj på i området. Alle med tøj på vil blive opfattet som
> kratluskere, og man må påregne at få pillet tøjet af, af

De kan lige prøve. jeg får en god ven der er strisser til at komme
med mig så vi lige ovså overholder loven derude. Han vil godt være
min bodyguard mens jeg filmer jer alle til offentliggørelse på
nettet. Jeg får sikker mange penge for sådan et bånd.

Tomas

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 31-08-02 23:11

> så absolut ikke

Øv! Jeg håbede det var en spøg. Det havde nemlig vist at i besad bare et
gran af intelligens.

> Nej vel, man mister jo lysten til sex når man skal se på sådan nogle
> tabere, ikke.

Tabere? Hvad snakker du om!?

> [...]
> 22 samt en visuel bedømmelse som foretages af alle eksisterende medlemmer.
> På denne måde er vi helt fri for de klamme typer - you know.

LOL. Du er da vist temmlig forskruet oven i hovedet. En kvinde med en BMI
på 25-26 kan da SAGTENS se lige så godt og endda BEDRE ud end en radmager
kvinde med en BMI på 20-22. Tag dig nu sammen. Lær dine facts før du
slynger sådan noget PIS ud.

> Mange tror at kvinder med BMI på 22 ikke har bryster og numse. Men der er
> mange medlemmer som har helt perfekte kuglerunde og naturlige C-skåle og
> fyldige runde struttende numser )

Hmmm. Jeg møder MANGE kvinder som har en BMI på 20-25 og det er satme ikke
ofte man møder kvinder med perfekte kuglerund og NATURLIGE C-skåle. Er du
nu HELT sikker på de er NATURLIGE?

> [...]
> ud, fremfor de store overvægtiges slaskende fedtjunger som kan give
> opkastningsfornæmmelser - du kender denne badedragstype fra strandene

Tsk, tsk. Du er da en sand taber. Jeg er virkelig ked af det på dine
vegne. Tænk sig at man kan tænke sådan om sine medmennesker. Du burde
skamme dig. Tror du virkelig at du er bedre end de mennesker du taler så
nedladende om?

> [...]
når
> I kommer ud på parkeringspladsen. Der er ca. 2km at gå, og søg så til

Tak. Rart at vide. Så går vi ikke forgæves når vi skal crashe jeres lille
fest.

> [...]
> nøgne. Det er absolut forbudt at færdes med tøj på i området. Alle med tøj
> på vil blive opfattet som kratluskere, og man må påregne at få pillet

Forbudt? Siden hvornår er du blevet lovhåndhæver på et offentligt område?
Når vi ankommer, bliver det fuldt påklædt og sådan forbliver det! Jeg
GLÆDER mig til at se de steroiderædene og impotente bodybuilderfyre pille
tøjet af mig/os!

Fra : Nette

Dato : 01-09-02 00:13

"(: MarlboroMan :)" wrote

> Når vi ankommer, bliver det fuldt påklædt og sådan forbliver det!

Nej Kenneth.....Jeg, samt dem jeg har kunnet nå at samle på så kort tid...VI
smider sgu tøjet, sådan de bliver tvunget til at se på hængepatter,
hængevomme og hængerøve*G*

Håber vejret holder

Nette

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 01-09-02 12:24

> [...]
kort tid...VI
> smider sgu tøjet, sådan de bliver tvunget til at se på

Ja, så kan de se hvordan de selv kommer til at se ud, når livet
har været mindre skånsomt - med mindre de ønsker en kirurgisk
korrekt "naturlig" C-skål og en ultra flad fedtsuget og overflødig
skind afskåret topmave.

Nette, syns det er dejligt med en kvinde med et sundt og naturligt
forhold til sin krop og det selv om tidens tand har bidt i den ;)

> Håber vejret holder

Gør jeg også for jeres skyld - hehe

Kærlige hilsner
J¤mfruen) Der også gerne havde deltaget
*S*

Fra : par 33

Dato : 01-09-02 20:00

> [...]
> Marielyst). Vi knepper kl.16 midt på stranden og gruppesex og partnerbytte

Hej med jer

Nå hvordan gik det så, blev det aflyst eller hvad? Vi vil høre de slibrige
detaljer :-=)

MVH Par33

Fra : Michael

Dato : 01-09-02 21:22

> Hej med jer
>
> Nå hvordan gik det så, blev det aflyst eller hvad? Vi vil høre de slibrige
> detaljer :-=)
>
> MVH Par33

Enig enig enig =)))

Mvh
Michael

Fra : Nette

Dato : 01-09-02 22:40

"par 33" wrote
> Nå hvordan gik det så, blev det aflyst eller hvad? Vi vil høre de slibrige
> detaljer :-=)

ÆV, Var det i dag????
Nette